حراج توله شیر در پایگاه اینترنتی های اینترنتی و بی تفاوتی مسئولان

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : مدیر دیده بان حقوق حیوانات با بیان اینکه مدتی است که در بعضی پایگاه اینترنتی های اینترنتی توله شیر به قیمت ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حراج شده گفت: مانند دفعات قبل که پالتوهای گرانقیمت از پوست یوز پلنگ و پلنگ در پایگاه اینترنتی های اینترنتی تبلیغ می شد هیچ واکنشی از سوی مسئولان دیده نشده است.

شهرام شریفی امیری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: عدم برخورد مسوولان با فروش علنی انواع و اقسام حیوانات ممنوعه در پایگاه اینترنتی های اینترنتی نتایجی نزدیک به کمدی به بار آورده  تا جایی که در آخرین نمونه یک توله شیر دو ماهه به قیمت ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است.

 به گفته وی، این موضوع به احتمال بسیار این بار هم یا به کلی از جانب مسئولان تکذیب خواهد شد و یا تعلل در پیگیری توسط مسوولان منجر به حذف اسناد و مشخصات متخلف از پایگاه اینترنتی های انتشار یافتن دهنده خواهد شد.

مدیر دیده بان حقوق حیوانات اظهار داشت: البته احتمال اینکه  مسوولان اعلام کنند که  چنین گزارشی دریافت نکرده اند هم بسیار بسیار است.

وی تأکید کرد: : اسناد مربوط جهت کمک به پیگیری احتمالی چنانچه مسئولان بخواهند در اقدامی دور از ذهن با این موضوع برخورد کنند در انجمن دیده بان حقوق حیوانات محفوظ است.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.