حراج خودرو آستون مارتین چیمز باند به نفع بنیاد خیریه

چندین لوازم از جیمز باند در این حراجی که به مناسبت ۵۰ سالگی تولید اولین فیلم جیمزباند برگزار شده است به حراج گذاشته شده است و انتظار می‌رود که حداقل قیمت این خودرو DBS در حدود ۱۶۰ هزار دلار باشد.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:خودرو سیاه و سفید آستون مارتین DBS مدل ۲۰۰۸ که در فیلم جیمز باند:ذره‌ای آرامش مورد استفاده قرار گرفت در حراج کریستی که در تاریخ ۵ اکتبر برگزار خواهد شد به نفع موسسه خیریه کودکان بناردو بریتانیا به حراج گذاشته خواهد شد.

البته چندین لوازم از جیمز باند در این حراجی که به مناسبت ۵۰ سالگی تولید اولین فیلم جیمزباند برگزار شده است به حراج گذاشته شده است و انتظار می‌رود که حداقل قیمت این خودرو DBS در حدود ۱۶۰ هزار دلار باشد و یکی از هفت خودرو مورد استفاده قرار گرفته در طول مدت فیلم برداری است.

در ضمن در این حراجی یک مدل ماکت پیش تولید از BMW Z28 roadster که در فیلم دنیا کافی نیست مورد استفاده قرار گرفت به قیمتی در حدود ۴۰ هزار دلار به فروش خواهد رسید.

علاوه بر این چهل آیتم به صورت آنلاین حراجی خواهد شد که به نفع یونیسف است و البته لوازم مانند عینک  آفتابی دانیل کریگ در لحظه ای آرامش ،لباس‌هالی بری در روز دیگر بمیر نیز در حراجی کریستی به مزایده گذاشته خواهد شد.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.