حراج کلکسیون فراری پس از ورشکستگی

این مزایده به میزبانی شرکت ورشکسته و حراجی BVA برگزار شده است و کمترین قیمت نیز متعلق به خودرو فراری ۳۰۸ GTB Quattrovalvole مدل سال ۱۹۸۵ است که دارای قیمت ۲۱ هزار دلار است.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:در این بحبوهه رکود اقتصادی تاجران بسیاری هستند که خود را در معرض ورشکستگی دیده یا ورشکسته شده‌اند و مجبورند برای جبران خسارات وارد به خود به برخی از اشیاء قیمتی خود چوب حراج بزنند.

حالا یکی از تاجرانی که در پیشه کسب و کار املاک و مستغلات فعال بوده است دچار ضرر و زیان شده و قصد دارد مجموعه خودروهای فراری خود را به فروش برساند که در مجموع ۱۲ خودرو فراری و یک فورد تاندربرد در انبار متعلق به این شرکت ورشکسته قرار گرفته‌اند و متاسفانه به نازلترین قیمت ممکن در معرض مزایده قرار گرفته‌اند.

به هر حال این مزایده به میزبانی شرکت ورشکسته و حراجی BVA برگزار شده است و کمترین قیمت نیز متعلق به خودرو فراری ۳۰۸ GTB Quattrovalvole مدل سال ۱۹۸۵ است که دارای قیمت ۲۱ هزار دلار است و البته در این میان بقیه چندان ارزان نیستند که شاید برجسته ترین آن  ۲۷۵ GTB مدل ۱۹۶۵ با ۵۰۲ هزار دلار قیمت باشد که در کنار چند مورد برجسته دیگر قرار گرفته است.

از این حراجی انتظار می‌رود حداقل دارای درامد ۱٫۲ میلیون دلاری باشد که البته اگر پای کلکسیونرها هم به این حراجی باز شود می‌توان انتظار قیمت‌های شیرین تری را نیز داشت که خوب آرزوی دیرینه این تاجر بخت برگشته نیز است.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.