حراست از استقلال و کیان کشور از مهمترین مطالبات مردم ایران است

۳۱فروردین۱۳،

مسئول بسیج دانشگاه اصفهان گفت: ملت ایران هرگز از حقوق طبیعی خود که دربردارنده استقلال و کیان جامعه اسلامی است دست بر نخواهند داشت.

علی صالحی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز،  با اشاره به تعویق مذاکرات هسته‌ای به بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران اظهار داشت: آمریکا برای هم جهت کردن افکار عمومی در منطقه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد ماند و با انجام اینگونه قدامات سعی در ایجاد نا آرامی و  تشویش اذهان عمومی دارد. 
 
وی تصریح کرد: مذاکرات گروه ۱+۵ تنها نام مذاکره را در خود گنجانده و  معنای تعامل بشر دوستانه در عرصه جهانی را به ظاهر  یدک می‌کشد؛لذا برگزاری نشست‌های مختلف نمی‌تواند تعریف درستی از اتخاذ تصمیم‌گیری‌های غرب در تحریم علیه ایران را داشته باشد.

صالحی افزود: ایران با شعار عزت، حکمت و مصلحت سعی در نشان دادن چهره واقعی آمریکا به عنوان منشأ پلیدی‌ها و وقوع  پدیده تروریسم به دنیا دارد و آمریکا هم همیشه در مقابله با جمهوری اسلامی ایران به ایفاء نقش پرداخته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آمریکا  به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران متمرکز شده، اظهار داشت: عدم ارائه زمان مشخص برای ادامه مذاکرات هسته‌ای غرب با ایران نشان دهنده این مسئله است که آمریکا  تصور اشتباهی از اعمال و تداوم تحریم‌ها و فشار آن بر مردم ایران را دارد.

صالحی در پایان خاطر نشان کرد: جهان غرب و استکبار بدانند ملت ایران هرگز از حقوق طبیعی خود که در بردارنده استقلال و کیان جامعه اسلامی است،دست بر نخواهند داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.