حرفم خریدار نداشته باشد، می روم / وظایف سرپرست خیلی زیاد است

عضو کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر اظهارات فنی من در پرسپولیس خریدار نداشته باشد از این تیم می روم.

ابراهیم آشتیانی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران و عضو کمیته فنی کنونی این تیم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: وظیفه من در باشگاه پرسپولیس اظهار نظر در مورد مسائل فنی بازی تیم فوتبال پرسپولیس است با قدرت درباره مسائل فنی و آنالیز بازی صحبت خواهم کرد و برای مردم مسائل را روشن گری می کنم اگر حرفم در باشگاه پرسپولیس خریدار نداشته باشد از سمت خود استعفا می دهم.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس هزینه های زیادی برای موفقیت این فصل تیم فوتبال پرسپولیس تهران انجام داده و باید من به عنوان عضو کمیته فنی تمام مسائل فنی را در اختیار مدیر عامل باشگاه نیز بگذارم.

آشنایی خاطرنشان کرد: شرح وظایف کمیته فنی بسیار واضح است و از اسمش پیداست که باید پس از بازی آنالیزها را انجام دهد و ماهیچ دخالتی در مسائل فنی سرمربی تیم نداریم. آنالیزور کمیته فنی باید کارایی داشته باشد وآنالیزورهای ما به مدیر عامل انتقال پیدا میکند تا مدیر عامل صحبت هایی را در مورد مسائل فنی با سر مربی بکند تا در بازی های آینده تیم بهتر نتیجه بگیرد.

وی در مورد کارهای فنی در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کارهای فنی  و تیمی در تیم فوتبال پرسپولیس بسیار زمان می برد و باید مهارت های ترکیبی و هماهنگی بازیکنان در یک مدت به حد مطلوب برسد.

آشتیانی در مورد سرپرستی شیرینی در تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در سال های گذشته سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بودم اختیارات سرپرست در مسائل فنی کم تر از مربی است ولی وظایف زیادی را برای جمع کردن حاشیه های تیم دارد و باید حاشیه های سرتمرین و روز مسابقه را کنترل کند و کار سختی را در مدت مسابقات برعهده دارد.

وی ادامه داد: اگر شیرینی به عنوان سرپرست موقت درتیم فوتبال پرسپولیس مشغول به کار شده ، این اختیارات مدیر عامل باشگاه است و هیچ دخالتی در این موضوع نخواهیم داشت واین اختیارات تام رویانیان است که سرپرست را خودش انتخاب کند.

آشتیانی تاکید کرد: اکثر پیشکسوتان هم در مورد سرپرستی شیرینی در تیم فوتبال پرسپولیس گلایه داشتند که معتقد بودند باید ازقدیمی های پرسپولیس باید استفاده شود و امیدوارم شیرینی به خوبی از عهده کارخود بربیاید./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.