حرکت زشت یک کارگردان در مواجهه با یک بازیگر

بازیگر ‘قلاده‌های طلا’ گفت: متأسفانه باندبازی در سینمای ایران بیداد می‌کند.

وی گفت: باندبازی‌ به‌حدی است که وقتی برای کمک به زلزله‌زدگان در گردهمایی سینماگران شرکت کردم بی‌دلیل توسط کارگردانی از جمع اخراج شدم

نورایی اظهار داشت:نمی‌دانم شاید از قیافه‌ام خوشش نیامده شاید هم ‘قلاده‌های طلا’ ناراحتش کرده بود عکس
 
علیرام نورایی همچنین درباره این نکته که در گردهمایی سینماگران برای کمک به زلزله‌زدگان در مقابل سینما آزادی رخ داده، افزود:
 
– متاسفانه یکی از هنرمندان حاضر در جمع، مرا از جمع اخراج کرد آن هم با بیانی کاملا نامحترمانه. متاسفم برای آن شخص که باندبازی‌های سینمایی را تا سرحد یک گردهمایی انسان‌دوستانه هم امتداد می‌دهد.
 
– شاید به این خاطر که فکر می‌کرد من در حد و اندازه هنرمندان نیستم. ایشان یکی از کارگردانان ماست و البته کارگردان پیشکسوت که از او انتظار چنین برخوردی را نداشتم.
 
– باور کنید من به خاطر خلوص نیت رفتم و تنها چیزی که انتظار نداشتم، همین بود. باز اگر محفل، رسمی بود این کار ایرادی نداشت اما در جمعی دوستانه و آن هم جلوی چشم مردم این رفتار چه معنایی می تواند داشته باشد.
 
– ایشان گفت: “تحمل این را ندارم که شما را اینجا ببینم. بفرمایید بیرون” من حتی از ایشان فرصت خواستم که چند ثانیه با هم حرف بزنیم اما ایشان گفت: “من هیچ صحبتی با شما ندارم.”
 
– بسیاری از هنرمندان و از جمله خانم معتمدآریا و آقایان حسن پورشیرازی و همایون اسعدیان شاهد این قضیه بودند و جالب اینکه آقای پورشیرازی نزد من آمد و با دلجویی گفت: “این را به حساب ناراحتی از چیز دیگر و گیر دادن بگذار”
 
– این اتفاقی بود که همان موقع می توانستم آن را جنجالی کنم اما در نهایت به ایشان گفتم: “ببخشید بدون اجازه شما آمدم. شما پیشکسوت ما هستی و من احترام شما را به جا می‌آورم.” اما این آقا اصلا به من نگاه هم نمی‌کرد. از من که جدا شد نزد خانم معتمدآریا رفته و با ایشان پچ پچ می‌کرد.
 
– نمی‌دانم، شاید هم از قیافه‌ام خوشش نمی‌آمده، شاید هم “قلاده‌های طلا” ناراحتش کرده بود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.