حرکت و سرعت در پروژه های مهر ماندگار بهترین پاسخ به تحریمها است

‘علی اکبر محرابیان’ عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مهر ماندگار استان گلستان در گرگان افزود: دشمن تحریم را وضع کرد اما نتیجع عکس گرفت و باید به هم پیمانانش پاسخگو باشد.

وی گفت: با توجه به تحریمها و تهدیدهای آمریکا و استکبار برخی از شرکتها و بانکهای خارجی که با ایران قرار داد داشتند از قرارداد کناره گیری کردند اما این مساله باعث عقب نشینی ملت ایران نشد.

او افزود: امروز آمریکا و استکبار در آبروریزی کامل هستند و به همین دلیل گزارش دروغ ارائه می دهند که تحریم تاثیر کرده، البته شاید تاثیر تحریم را می بیند اما این تاثیر عکس اهداف و برنامه های آنان است.

دستیار ویژه رییس جمهور ادامه داد: پس از تحریم و خروج شرکتهای خارجی مردم و ملت ایران بار دیگر همچون دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دست به زانوی خود گرفتند و به توانائی خود بار دیگر ایمان آوردند و سرعت و حرکت در کارشان بیشتر شد.

محرابیان در ادامه گفت: اگر این خروج شرکتها و کناره گیری بانکها نبود شاید این حرکت و شتاب صورت نمی گرفت اما خوشبختانه با توجه به این مسائل پیشرفت خوبی را شاهد هستیم.

دستیار ویژه رییس جمهور افزود: اگر استکبار و آمریکا با تمام هزینه ها، فشار و انرژی می خواست پاسخ بگیرد این حرکت و سرعت بهترین پاسخ بود.

محرابیان گفت: استکبار و آمریکا به جای اینکه اقرار به شکست نمایند در بسیاری از گزارشها به صورت علنی، اظهار نظری نمی کنند، اما به صورت غیررسمی و در نامه های خود به مساله شکست اذعان دارند.

وی اظهار داشت: دشمن می خواهد اگر در جنگ تحریمها، شکست خورده، در جنگ رسانه ای پیروز شود اما آمار و عددها که خود نشان دهنده واقعیت می باشد در این جنگ هم آنان را شکست خورده نشان می دهد.

او گفت: در هیچ دوره ای به اندازه این دوره سرعت و پیشرفت در کار وجود نداشته است.

۷۴۶۷/۶۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۱۴۹۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.