حریف استقلال متوقف شد و یک پله سقوط کرد

۱۸م آذر ،

 در دیدار پایانی هفته دهم لیگ ستارگان قطر تیم‌های الریان و العربی دربی قطر را برگزار کردند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

الریان که در گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال هم‌گروه است با این تساوی با ۲۰ امتیاز یک پله در جدول رده‌بندی لیگ قطر سقوط کرد و پشت سر لخویا در جایگاه سوم قرار گرفت. العربی نیز با ۵ امتیاز در جایگاه یازدهم ایستاد.

امشب همچنین در دیدارهای اول شب دوم هفته دهم رقابت‌های لیگ قطر ابتدا تیم‌های السد و الخریطیات به مصاف هم رفتند که این دیدار نیز در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا السد پس از ۹ هفته پیروزی پیاپی و کسب ۲۷ امتیاز، سرانجام در رقابت‌های امسال امتیاز از دست بدهد.

نکته قابل توجه در این دیدار تقابل آندرانیک تیوریان، هافبک ملی‌پوش الخریطیات با رائول گونزالس، اسطوره فوتبال اسپانیا و مهاجم فعلی السد بود.

الخریطیات با این تساوی با ۷ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت و السد نیز با ۲۸ امتیاز از ۱۰ بازی همچنان بدون رقیب صدرنشین باقی ماند.

در دیگر دیدار امشب الخور یک بر صفر الوکره را شکست داد و با ۱۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی لیگ ۱۲ تیمی قطر جای گرفت.

هفته دهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر شب قبل با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین دیدار تیم القطر که هادی عقیلی، مدافع ایرانی را در اختیار دارد مقابل الجیش، رقیب تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر شکست خورد.

در دیگر دیدارها الغرافه، حریف سپاهان در آسیا مقابل السیلیه ۳ بر صفر به برتری رسید و ام‌صلال در خانه ۳ بر یک از لخویا شکست خورد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.