حرکتی که در راستای رهنمودهای رهبری باشد مورد تایید ملت است/سربلند ملت از مقاومت رقم می‌خورد

فروردین ۱۴۰۳

آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه حرکتی که در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد قطعا مورد تایید ملت است، گفت: اگر موفقیتی در این گفتگوها به دست آمده قطعا مدیون مقاومت ملت است و سربلندی ملت بی‌تردید از گذر مقاومت رقم می‌خورد و نه فقط میز مذاکره.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران،‌ آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران با اشاره به فرا رسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو اظهارداشت:  اشغال جاسوسخانه آمریکا و ایستادگی و شهید دادن در برابر نیکسون، از افتخارات دانشجوهاست.

وی افزود: دانشجویان مراقب باشند کسانی این افتخارات را از آنها نگیرند و بخواهند سازش را جایگزین آن کنند.

امام جمعه موقت تهران پیشنهاد کرد: نگذارید عده‌ای واداده که به آرمان‌های انقلاب پشت کرده‌اند افتخارهای دانشجویان انقلاب اسلامی را بگیرند و سازش را تحمیل کنند. 

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه اگر موفقیتی در عرصه هسته‌ای بدست آمده تنها و تنها به سبب ایستادگی ملت بوده است، اظهارداشت: در این عرصه هر حرکتی که در راستای رهنمودهای رهبر انقلاب صورت بگیرد مورد تأیید ملت است؛ دشمن کمترین ضعفی از ما ببیند پیشروی می‌کند.
 
وی خطاب به دانشجویان گفت: شما خط مبارزه با تحریم میباشید که با علم و فناوری خود می‌توانید در مقابل استکبار جهانی بایستید،‌ قطعا شما فراتر از آن میباشید که احزاب قدرت‌طلب و فتنه‌گران بخواهند از شما استفاده ابزاری کنند.  
 
آیت‌الله خاتمی گفت: ‌آینده کشور و مدیریت آن به دست دانشجویان است که رقم می‌خورد،‌ پس با ایمان،‌ تعهد و برجستگی افقی روشن برای حضرت بقیه‌الله رقم بزنید.  
 
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری به مسائل هسته‌ای اخیر کشور اشاره و بیان داشت:‌ رئیس‌جمهور کشور و وزیر امور خارجه توضیحات بسیاری را در این زمینه ارائه داده‌اند اما من نیز موظف می‌دانم که چهار نکته اساسی را تقدیم ملت کنم.  
 
امام جمعه موقت تهران افزود: نکته اول اینکه ما در این عرصه همراه رهبری هستیم و معتقدیم حرکتی که در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد قطعا مورد تایید ملت است.  
 
وی اظهار داشت:‌ مذاکره‌کنندگان خود را ملتزم به این اصل می‌دانند که اگر موفقیتی در این گفتگوها به دست آمده قطعا مدیون مقاومت ملت است و سربلندی ملت  بی‌تردید از گذر مقاومت رقم می‌خورد و نه فقط میز مذاکره.  
 
آیت‌الله خاتمی ادامه داد:‌ کشورهای غربی و آمریکا جز قدرت و سلطه‌طلبی چیزی نمی‌بینند و فقط مصلحت کشور خود را ارجحیت قرار می‌دهند،‌ پس ما باید در فرهنگ مقاومت بدمیم چرا که اگر دشمنان کشورمان ضعفی از ما ببینند پیشروی می‌کنند.   
 
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود:‌ دشمنان ما با مقاومت و مجاهدت‌های ما درجا می‌زنند و قطعا در کنار تلاش‌های دیپلماتیک تلاش‌های مقاومت الزامی و ضروری است. 

خبر تکمیل می‌شود..


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.