حرکت ارزشمند پنجعلی در برزیل

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که برای تماشای دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران به برزیل رفته بود، به توضیح درباره پیدا کردن یک کیف پر از دلار و تحویل آن به صاحب ایرانی‌اش پرداخت.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز، محمد پنجعلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضورش در برزیل برای تماشای مسابقات جام جهانی و پیدا کردن یک کیف پر از دلار، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: وقتی یکی از مسابقات ایران تمام شد و ورزشگاه در حال خالی شدن بود، حال یکی از تماشاگران ایرانی بد شد. وقتی من بالای سر این ایرانی رسیدم، یکی از تماشاگران برزیلی می‌خواست کیف او را بدزدد. این برزیلی به دروغ می‌گفت این کیف دوستش است ولی من هم که متوجه ماجرا شده بودم، یک سر کیف را گرفتم.

وی افزود: کیف بین من و این تماشاگر دست به دست می‌شد که ناگهان یک پلیس از راه رسید. وقتی این تماشاگر پلیس را دید به سرعت فرار کرد. تا آن موقع تماشاگر ایرانی با اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود. در نهایت بعد از چند روز این کیف را که حاوی ۱۷ هزار دلار، ۵ هزار رئال برزیل، یک ساعت به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان و یک موبایل نگین‌دار بود، را به وی تحویل دادم.

سرپرست پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: این فرد اصرار داشت که به نحوی این کارم را جبران کند. من هم از او خواستم که عضو یکی از موسسات خیریه تهران شود و در صورت نیاز، گهگاه برای کودکان بی‌سرپرست آن وسایل ضروری را تهیه کند که او هم با این درخواست موافقت کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره مذاکره با ملی پوشان پرسپولیس در برزیل و احتمال ماندن آنها در این تیم، تاکید کرد: باور کنید شرایط طوری نبود که بتوانم با بازیکنان صحبت کنم. من تنها بازیکنانمان را دیدم و به آنها خسته نباشید گفتم. نتوانستم بیشتر از این چیزی به آنها بگویم.

پنجعلی در پایان درباره پیشنهاد باشگاه الاهلی قطر به سید جلال حسینی و احتمال جدایی این مدافع هم گفت: شب گذشته که سیدجلال چیزی به من نگفت. حالا باید بعد از چند روز با این بازیکنان صحبت کنیم.

منبع: مهر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.