حرکت زنجیره ۹ کیلومتری اتوبوس‌های بی‌آرتی به سمت پایتخت

۲۱خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از ایسنا؛ سید جعفر تشکری هاشمی افزود: اتوبوس های دوکابین بی آر تی با طی مسیر ۱۵۱۸ کیلومتری بندرعباس تا تهران، هفته آینده وارد پایتخت می شوند.

وی با اشاره به این که این اتوبوس ها با تأکید شهردار تهران و حمایت شورای اسلامی شهر تهران خریداری شده اند، اظهار کرد: ۱۰۰ درصد اعتبار مورد نیاز خرید اتوبوس های مذکور بدون کمک دولت و صرفاً از محل عوارض مردم تهران تأمین و پرداخت شده است.

وی با بیان این که شهردار تهران همواره بر امکان استفاده شهروندان تهرانی از بهترین امکانات و تجهیزات تأکید دارند، تصریح کرد: بر اساس دستور ایشان بخش اعظم اتوبوس های تازه به خطوطی که در نیمه جنوبی شهر واقع شده اند، اختصاص پیدا خواهد کرد.

معاون شهردار تهران با اشاره به این که با افزایش این ۳۰۰ دستگاه اتوبوس روزانه حداقل ۶۰۰ هزار نفر به ظرفیت جا به جایی مسافر ناوگان اتوبوسرانی تهران افزوده می گردد، اضافه کرد: با ورود این اتوبوس ها، مردم تهران که سومین سال متوالی است که از دریافت اتوبوس از سوی دولت محروم می باشند با آرامش بیشتر و سختی کمتری از ناوگان اتوبوسرانی استفاده می کنند.

تشکری هاشمی با بیان این که این اتوبوس ها به محض رسیدن به تهران و انجام سرویس وارد خطوط بی آر تی و نطقه ای می شوند، گفت: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، اتوبوس های مذکور با تأکید بر مناطق جنوبی شهر در خطوط بی آر تی و منطقه ای مشغول به کار خواهند شد.

رییس هیأت مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ورود اولین متروباس سه کابین هیبریدی به خط ۲ بی آر تی از روز دوشنبه ۲۰ خرداد و ورود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تازه به خطوط مختلف بی آر تی و منطقه ای در هفته آینده، می توان با افتخار اعلام کرد سامانه اتوبوسرانی تندروی تهران عملاً به یکی از مدرن ترین سامانه های اتوبوسرانی دنیا تبدیل شده است.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.