حریفان تراکتورسازی و ذوب‌آهن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا



تاریخ انتشار: ۵ May 2016 | 12:00 pm

حریفان تراکتورسازی و ذوب‌آهن مشخص شدند

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز باید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر دوبی به میدان برود و ذوب آهن نیز با العین امارات دیدار خواهد کرد.

دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و تیم‌های برتر به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یافتند. ۱۶ تیم راه‌یافته به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید در دو دیدار رفت و برگشت برابر هم به میدان بروند تا چهره هشت تیم پایانی این رقابت‌ها مشخص شود.

بعد از حذف سپاهان از لیگ قهرمانان که یکی از ضعیف‌ترین عملکردهای تیم‌های ایرانی در چند سال اخیر این رقابت‌ها را با تنها ۳ امتیاز داشت دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن از حیثیت فوتبال ایران دفاع کردند و به عنوان تیم نخست گروه‌های خود راهی مرحله بعد شدند.

از چهار نماینده عربستان نیز تنها الهلال(Al-Hilal) توانست به لطف برتری برابر تراکتورسازی راهی مرحله حذفی شود و سه تیم دیگر عربستانی حذف شدند. در این مرحله نیز تیم‌های غرب آسیا با یکدیگر و تیم‌های شرق آسیا نیز با هم پیکار خواهند کرد.

تراکتورسازی تیم نخست گروه ۳ این رقابت‌ها برابر النصر دوبی(Al-Nasr Dubai) به میدان خواهد رفت؛ همان تیمی که سپاهان توانست تنها برد خود را در این رقابت‌ها برابر آنها جشن بگیرد. تراکتورسازی با توجه به اینکه به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شده است در بازی برگشت میزبان خواهد بود.

بازی رفت دو تیم سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت در ورزشگاه آل‌مکتوم دوبی برگزار خواهد شد و بازی برگشت دو تیم نیز یک هفته بعد در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

همچنین ذوب آهن دیگر نماینده شایسته فوتبال ایران نیز که با ۱۴ امتیاز از شش دیدار مقتدرانه راهی مرحله حذفی شده است برابر العین امارات(Al Ain) دیدار خواهد کرد که تیم دوم گروه ۴ است. العین به دلیل بازی رو در رو نسبت به الجیش(El Jaish) و یک امتیاز بیشتر نسبت به الاهلی عربستان(Al-Ahli) در جایگاه دوم قرار گرفت.

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:isna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.