حریفان مهدی زاده و احمدی در فینال مسابقات جهانی را بهتر بشناسید

۰۳م آذر ،

امیر مهدی زاده و سعید احمدی که در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در پاریس به بازی نهایی وزن خود راه یافتند، روز شنبه باید برای کسب نشان طلا به مصاف حریفانی از برزیل و مصر بروند.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، امیر مهدی زاده و سعید احمدی دو کاراته کای سبک وزن کشورمان که در دومین روز مسابقات کاراته قهرمانی جهان در پاریس با شکست همه حریفان به بازی نهایی وزن خود راه یافتند، روز شنبه باید برای کسب نشان طلا به مصاف حریفانی از برزیل و مصر بروند. امیر مهدی زاده در شرایطی در آخرین مبارزه خود مقابل داگلاس سانتوس از برزیل قرار می گیرد که در پرونده این حریف صاحبنامش یک نشان طلای ۲۰۱۰ و یک نشان برنز ۲۰۰۸جهان دیده می گردد. سانتوس برای رسیدن به بازی نهایی و پیکار با امیر مهدی زاده در تاتامی پاریس ۵ بار به میدان رفت و موفق شد حریفانی از ارمنستان(۲ بر صفر)، مراکش(۵ بر صفر)، دانمارک(۵ بر صفر)، کره جنوبی(۵ بر صفر) و مصر(۴ بر صفر) را شکست دهد.

اما سعید احمدی اولین فینالیست کاراته کشورمان در بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان رودرروی مگدی حنفی از مصر قرار می گیرد، کاراته کایی که همانند احمدی برای اولین بار است پیکارهای جهانی را تجربه می کند. حنفی برای راهیابی به فینال وزن منهای ۶۷ کیلوگرم پس از اینکه در دور اول استراحت کرد، کاراته کای دومینیکن را ۷ بر صفر برد، سپس روسیه را ۳ بر صفر پشت سر گذاشت، کاراته کای استرالیا را ۵ بر صفر مغلوب کرد و در چهارمین مبارزه سیرو ماسا، کاراته کای کهنه کار ایتالیایی دارنده ۶ مدال نقره و برنز اروپا را یک بر صفر شکست داد.حنفی برای رسیدن به فینال ویلیام روله، کاپیتان سرشناس فرانسه را ۷ بر ۳ مغلوب کرد.

فینال اوزان منهای ۶۰ و ۶۷ کیلو گرم مسابقات قهرمانی جهان بعداز ظهر شنبه (چهارم آذر) برگزار می گردد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.