حریق ناگهانی پژو پرشیا در جایگاه سوخت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

یک دستگاه سواری پژو پرشیا عصر روزگذشته در یکی از جایگاه‌های سوختگیری دچار حریق شد.

خبراقتصادی:سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع اتفاق حریق خودرو در یک پمپ‌بنزین در ساعت ۱۸:۲۶ روزگذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۵۹ را به محل اتفاق واقع در بزرگراه آزادگان شهرک استقلال اعزام کرد.

ملکی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل ملاحظه شد که یک دستگاه سواری پرشیا پس از سوختگیری و هنگام خروج از جایگاه از ناحیه شلنگ‌ها و لوله‌های انتقال سوخت در قسمت عقب خودرو شعله‌ور شده و آتش آن در حال سرایت به قسمت‌های دیگر خودرو و اماکن مجاور است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به خروج چهار تن از سرنشینان پژو از داخل این وسیله اظهارکرد: آتش‌نشانان با حضور در محل از سرایت آتش به اماکن مجاور و به ویژه پمپ‌های سوخت جلوگیری کرده و پس از آن عملیات خود برای اطفای حریق خودرو را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان مانع از انفجار خودرو و انفجار در جایگاه سوخت شدند به ایسنا گفت: عوامل آتش‌نشانی در ساعت ۱۸:۴۰ پس از اطفای حریق به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.