حزب‌الله لبنان اهرم ثبات در منطقه است

۱۷فروردین۱۳،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: حزب‌الله با سابقه و نفوذ معنوی بسیار بالا در بین مسلمانان و غیرمسلمان‌های لبنان و با توجه به مقابله با زیاده‌خواهی‌های رژیم غاصب صهیونیستی، به‌عنوان یک اهرم ثبات در منطقه شناخته می‌شود بنابراین اقدامات تروریستی در سوریه نمی‌تواند به حزب‌الله ضربه بزند.

سید رضا صدر‌الحسینی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ حزب‌الله لبنان گفت: بحران سوریه با توجه به سابقه جهادی مقاومت و  حزب‌الله  نمی‌تواند بر اصل و اساس حزب‌الله تاثیر بگذارد چرا که حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت از روحیه جهادی بسیار بالایی برخوردار می باشند.

وی تصریح کرد: حزب‌الله با سابقه و نفوذ معنوی بسیار بالا در بین مسلمانان و غیرمسلمان‌های لبنان و با توجه به مقابله با زیاده‌خواهی‌های رژیم غاصب صهیونیستی، به‌عنوان یک اهرم ثبات در منطقه شناخته می‌شود بنابراین اقدامات تروریستی در سوریه  نمی‌تواند به حزب‌الله ضربه بزند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: درگیری‌های سوریه سبب آشکار شدن بیش از پیش مخالفان جبهه مقاومت و حزب‌الله شده و هم‌اکنون بسیاری از مردم این کشور به‌عنوان حامی دولت شناخته می‌شوند و این سبب تثبیت دولت قانونی این کشور شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.