حزب الله:علی رغم کلیه تحولات منطقه،تجهیز نیروهای خودرا ادامه می دهیم

به گزارش ایرنا از بیروت شیخ ˈنعیم قاسمˈ معاون دبیرکل حزب الله روز چهارشنبه در همایش ˈنقش قرآن در بیداری و وحدت امتˈ در بیروت گفت: دیدگاه مقاومت قرآنی، از موضوع سلاح مقاومت اهمیت بیشتری داشته و مایه تحرک سلاح است.

وی در بیان اهمیت قرآن در منع بروز اختلافات مذهبی و طایفی افزود: قرآن مرجع اصلی امت در رویارویی با کلیه انحرافات و اختلاف های مذهبی است.

قاسم، مقاومت را پدیده ای اسلامی – ملی دانست و گفت: این پدیده صرفا حالتی زودگذر یا عادی نیست و کسانی که علیه سلاح مقاومت توطئه می کنند؛ در حقیقت خواهان وجود مقاومت در لبنان نیستتد؛ آنها در واقع خواهان ادامه طرح اسراییل در منطقه با هدف کنار گذاشتن سلاح مقاومت هستند.

معاون دبیرکل حزب الله اظهار کرد: مقاومت از بروز جنگ در لبنان جلوگیری کرده و سلاح آن با وجود همه اعتراضات و صداها در دفاع از لبنان مقابل تهدیدات رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.

قاسم ادامه داد: دستآوردهای بزرگ مقاومت لبنان هرگز توسط عده ای سر سپرده به اسراییل از بین نخواهد رفت؛ ادامه جهاد و مقاومت مایه حفظ امت شده و ما اجازه نخواهیم داد به سرنوشتی که دیگران برای ما ترسیم کرده اند، سوق داده شویم.

وی با اشاره به بیداری اسلامی منطقه گفت: ما باید از این دستآورد بزرگ منطقه حفاظت کنیم چراکه امت ما در برابر غده سرطانی اسراییل قرار دارد؛ غده ای که در جهان به بار سنگینی تبدیل شده و وظیفه ای جز ایجاد جنگ و به آتش کشیدن منطقه ندارد.

معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به دستآوردهای مختلف بیداری اسلامی در منطقه تأکید کرد: مقاومت اسلامی اولین دستآورد بیداری اسلامی منطقه است؛ مقاومتی که همچنان معادلات و توازن قوای منطقه را برهم می زند.

خاورم*۲۰۲۳**۱۰۳۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.