حزب الله لبنان هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکسته است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: با وجود ادعای رژیم جعلی صهیونیستی در برخورداری از تجهیزات نظامی، حزب الله لبنان هواپیمای بدون سرنشین خود را بر فراز رژیم اشغالگر قدس iبه پرواز درآورده و هیبت پوشالی این رژیم جعلی را در هم شکسته است.

محمد iبهاری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره iبه تحقیر رژیم غاصب صهیونیستی در سطح جهان گفت: بخشی از اعتبار نظامی آمریکا و غرب وابسته iبه رژیم جعلی صهیونیستی بوده و آنها این رژیم غاصب را iبه عنوان نقطه اتکای خود در سطح منطقه مطرح می کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا و غرب با چنگ و دندان درصدد حفظ رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده تا برای آنها iبه عنوان اعتبار و پشتوانه در منطقه فعالیت کند.

بهاری با تاکید بر اینکه ادعاهای رژیم غاصب صهیونیستی در زمینه نظامی دروغین است،  افزود: با وجود ادعای رژیم جعلی صهیونیستی در برخورداری از تجهیزات نظامی، حزب الله لبنان موفق شد هواپیمای بدون سرنشین  خود را بر فراز رژیم اشغالگر قدس iبه پرواز درآورده و هیبت پوشالی این رژیم را در هم شکسته است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: رژیم جعلی صهیونیستی در جهتی جبران این تحقیر بزرگ اقدام iبه عملیات‌های تروریستی در کشورهای منطقه نموده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.