حزب مردم سالاری با مشی اصلاح طلبی همواره اعتدالگرا بوده است

فروردین ۱۴۰۳

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: حزب مردم سالاری با مشی اصلاح طلبی خود هیچ گاه از خطوط قرمز نظام عدول و همواره اعتدالگرا بوده است.

به گزارش خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری طی سخنرانی در مراسم ضیافت افطاری حزب مردم سالاری که در هتل المپیک تهران برگزار شد با اشاره به برگزاری ۵۰ همایش در جریان ۱۲ سال فعالیت حزب مردم سالاری گفت: این امر برای حزب ما افتخار است که در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در بیش از ۱۵ استان کشور مسئولان ستاد حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی عضو حزب مردم سا لاری بودند.

دبیرکل حزب مردم سالاری تصریح کرد: حزب مردم سالاری با مشی اصلاح طلبی خود هیچگاه از خطوط قرمز نظام عدول نکرده و همواره اعتدالگرا بوده است.

کواکبیان با اشاره به طرح ایده مناسک از سوی حزب متبوعش در سال قبل اظهار داشت: بسیاری از اصلاح طلبان پس از طرح ایده مناسک از حزب مردم سالاری خرده گرفتند ولی ما تاکید داشتیم که راهی جز صندوق رای نمی شناسیم.

دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به حمایت حزب متبوعش از دکتر روحانی حتی قبل از انصراف دکتر عارف بیان داشت: دکتر روحانی در ۵ بهمن ۹۱ برای اولین بار از تریبون کنگره حزب مردم سالاری کاندیداتوری خود را در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام داشت.

کواکبیان با انتقاد از تندرویهایی که وی و دکتر عارف را اصلاح طلبان بدلی می نامیدند افزود: اگرچه دکتر روحانی یک شخصیت اعتدالگراست امام عده ای تلاش دارند تا حمایت اصلاح طلبان از رئیس جمهور منتخب را دریغ کنند.

دبیرکل حزب مردم سالاری بیان داشت: حزب متبوعش برای چینش کابینه یازدهم هیچ گونه لیستی را به دفتر رئیس جمهور منتخب ارسال نکرده است.

عضو حزب مردم سالاری ادامه داد: نباید اجازه داد تا کسانی که با گفتمان قالب جامعه مخالف می باشند بر ای عموم تعیین تکلیف کنند.

نماینده مردم سمنان در مجلس هشتم با انتقاد از اقدامات اخیر دولت دهم اظهار داشت: دولت تدبیر و امید قفل های بسیاری را باید باز کند لذا دولت فعلی نباید قفل های تازه ای را ایجاد کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم با اشاره به حوادث اخیر مصر بیان داشت: اگرچه ما با اخوان المسلمین رابطه نزدیکی نداریم اما با سرنگونی یک دولت قانونی و مشروع توسط نظامیان هم مخالف هستیم.

کواکبیان در پایان خاطر نشان کرد: حزب مردم سالاری با الگو قرار دادن اخلاق اسلامی تا آخر در صحنه سیاسی کشور باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.