حزب موتلفه اسلامی ادعای ملاقات با اصلاح‌طلبان را تکذیب کرد

۰۸ام بهمن ،

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خبرها منتشره از سوی یک روزنامه اصلاح طلب در خصوص ملاقات محرمانه حزب موتلفه اسلامی با اصلاح طلبان را تکذیب کرد.

به گزارش حوزه احزابممتازنیوز، محمد علی امانی در گفتگو با روزنامه الکترونیک “شما” با یادآوری اینکه حزب موتلفه اسلامی همواره با تشکلهای فعال در چارچوب نظام گفتگوی انتقادی و سازنده داشته است، یادآور شد: گفتمان حزب موتلفه اسلامی ریشه در گفتمان امام و رهبری دارد که از اصلی ترین بنیان های آن وحدت سیاست و دیانت است. چنین تفکری با نگاه سکولار فاصله عمیق دارد و از این رو دروغین بودن شایعاتی از قبیل دیدارهای محرمانه و تعاملات انتخاباتی از واضحات است.
وی با تاکید بر احترام به همه سلایقی که در جامعه می باشند و استقبال از  حضور آنها در فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی کشور، خاطر نشان کرد: آنچه امروز حزب موتلفه اسلامی بر آن تاکید دارد، ضرورت رقابت همراه با گفتگوی سیاسی با رقیبان به جای کینه توزی و دشمنی ورزیدن است. این به هیچ عنوان به معنای فراموش کردن عملکرد قبل رقیبان و نادیده گرفتن اختلافات نیست ؛ بلکه به معنای شیطان اکبر ندانستن رقیب انتخاباتی می باشد.

گفتنی است روزنامه آرمان روابط عمومی در صفحه اول امروز خود با تیتری دروغین مدعی ملاقات محرمانه حزب موتلفه اسلامی با اصلاح طلبان شده بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.