حساب سپرده سرمایه گذاری تامین آتیه طلایی بانک مسکن ایجاد شد

۲۰م آذر ،

حساب سپرده سرمایه گذاری تامین آتیه طلایی بانک مسکن ایجاد شد | چاپ |
دوشنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۰:۱۰

بینا- بانک مسکن به منظور ارائه‌ خدمات نوین بانکی به اقشار مختلف و جلب رضایتمندی مشتریان، طرح‌های متنوع سپرده سرمایه گذاری بلند مدت را به صورت دوره‌ای معرفی می‌نماید.
به گزارش بینا، اردشیر بیژنی مدیر امور طرح و برنامه این بانک با اشاره بر دلایل ایجاد حساب سپرده سرمایه گذاری بلندمدت تصریح کرد: با افتتاح این حساب‌ها سپرده گذاران قادر خواهند بود از طریق اندوخته و پس انداز تدریجی، در پایان دوره سرمایه‌گذاری از سود سپرده‌های بلند مدت بهره‌مند و از سرمایه قابل توجهی برخوردار گردند.
بیژنی در ادامه از ایجاد حساب تازه سپرده سرمایه گذاری تامین آتیه طلایی بانک مسکن خبر داد و گفت: این حساب به منظور تامین آینده‌ای روشن برای اقشار گوناگون، بدون هرگونه محدودیت سنی و حتی با پس‌اندازهای کوچک افتتاح می‌گردد.
وی اضافه کرد:‌ نرخ سود این سرمایه گذاری مطابق با نرخ سود سپرده‌های مدت دار در چهارچوب بسته سیاستی- نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در هر دوره تعیین گردیده و مدت این نوع سپرده گذاری از یک تا ۲۰ سال می‌باشد که هر ۵ سال یکبار مطابق ضوابط آن دوره تمدید می‌شود.
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن ادامه داد:‌ واریز وجوه در حساب سپرده سرمایه گذاری تامین آتیه طلایی به صورت یکجا و دوره‌ای امکان پذیر است و سود سپرده‌های سرمایه گذاری به صورت ماهانه محاسبه و مجددا در همان حساب سرمایه گذاری خواهد شد.
بیژنی حداقل مبلغ برای افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری تامین آتیه طلایی را ۲ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تعیین میزان، تعداد دوره و سرمایه پایان دوره به جز مبلغ افتتاح، بر عهده سپرده گذار می‌باشد.
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن تشریح کرد: در صورت توقف جریان سپرده گذاری، سود حاصل شده متناسب با مدت، برای سپرده‌های اندوخته شده تا پایان دوره محاسبه شده و سرمایه پایان دوره نیز متناسب با مبالغ پرداخت شده خواهد بود، همچنین تاخیر یا عدم پرداخت مبالغ دوره‌ای شامل هیچگونه جریمه‌ای نبوده و سبب عدم محاسبه سود سپرده‌های ماه‌های قبل نخواهد بود.
وی در خصوص امکاناتی که برای این حساب پیش‌بینی شده است افزود: در آینده امکان پرداخت مبالغ از طریق سیستم متمرکز فراهم خواهد شد و هموطنان می‌توانند با مراجعه به تمامی شعب بانک مسکن و یا پایگاه اینترنتی این بانک از سایر مزایای حساب سرمایه گذاری تامین آتیه طلایی مطلع شوند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.