حساس ترین بازی هفته به سود خودران وفا به پایان رسید

۱۷م آذر ،

هفته های چهارم و پنجم دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک تکواندو جوانان وبزرگسالان بانوان ۱۷ آذر در خانه تکواندو برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در هفته چهارم این مسابقات و در حساس ترین بازی شرکت ورزشی خودران وفا ۶ بر۲ از سد سایپا گذشت، آموزشگاه مژدهی رشت هفت بریک هیئت تکواندو اصفهان را شکست داد، هیئت تکواندو کاشان ۶ بر ۲ مغلوب هیئت تکواندو مازندران شد وهیئت تکواندو قزوین با دانشگاه آزاد اسلامی در رقابتی نزدیک و فشرده به تساوی چهار به چهار رضایت دادند.
در هفته پنجم دور برگشت نیز سایپا ۶ بر۲ از سد دانشگاه آزاد گذشت،  خودران وفاهشت بر صفر مژدهی رشت را شکست داد، هیئت کاشان هفت بر یک مغلوب هیئت تکواندو قزوین شد و نتیجه رقابت هیئت اصفهان و هیئت مازندران  به تساوی چهار به چهار رسید.
در پایان این مسابقات بهترین های معرفی شدند که بر اساس آن میترا حاذق رحیمی از آموزشگاه مژدهی و سید مژگان مهدی سادات از هیئت مازندران به عنوان بهترین سرپرستان، مریم آذرمهر از خودران وفا به عنوان برترین مربی، زهرا افتخاری ازالبرز و زیبا دودانگه گیلان به عنوان بهترین داوران و سولماز تیموری از خودران وفا و سیما خلیل ارجمندی هیئت قزوین به عنوان فنی ترین بازیکنان انتخاب شدند.
در جدول رده بندی این رقابت ها خودران وفا، سایپا و دانشگاه آزاد به ترتیب با ۳۶، ۳۰ و ۱۸  امتیاز در مکان های اول تا سوم قرار دارند.

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.