حسن‌زاده در گفت‌وگو با فیفا: هدفمان حضور در جمع سه تیم برتر جام جهانی است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

بازیکن جوان تیم ملی فوتسال ایران به پایگاه اینترنتی فیفا گفته است که هدف تیم ایران از حضور در جام جهانی قرار گرفتن در میان سه تیم برتر دنیاست.

به گزارش تفسیری ایسنا، پایگاه اینترنتی فیفا در گزارش تفسیریی از تیم ملی فوتسال ایران می‌نویسد: “تیم ملی فوتسال ایران چند سالی است که به عنوان یک تیم شناخته شده در سطح جهان مطرح است، با این حال تاکنون نتوانسته است در رقابت‌های جام جهانی به عنوانی بهتر از چهارمی جهان دست یابد. رقابت‌های جام جهانی تایلند بهترین فرصت برای بازیکنان ایرانی است تا بتوانند به موفقیت دست یابند.

علی حسن زاده بازیکن تیم ملی ایران در مصاحبه با پایگاه اینترنتی فیفا گفت که هدف ایران در این مسابقات حضور در جمع سه تیم برتر است.

حسن زاده که برای اولین بار چهار سال پیش در جام جهانی برزیل شرکت نمود، ادامه داد: برای دستیابی به هدفمان باید بازی به بازی جلو رویم و منتظر بمانیم حریفانمان چه عملکردی خواهند داشت.

هافبک شماره «۷» تیم ملی فوتسال ایران معتقد است برای تیمی که ۱۰ بار عنوان قهرمانی آسیا را کسب نموده این انتظارات طبیعی است. اگر چه در آخرین دوره این رقابت‌ها ایران به عنوان سومی رسید، اما حسن زاده با اعتماد به نفس خاصی معتقد است این نتیجه‌ تاثیری در عملکرد ایران در جام جهانی ندارد.

هافبک ۲۵ ساله تیم ملی ایران معتقد است که “اگر همه بازیکنان ۱۰۰ درصد به نقل از‌های مربی توجه نمایند، هیچ تیمی در آسیا توانایی شکست ما را ندارد چون که تیم ایران یک سر و گردن از بقیه تیم‌ها بالاتر است.”

وی که اولین بازی ملی خود را در سال ۲۰۰۷ انجام داد، تاکنون تجربه‌های بین‌المللی گسترده‌ای کسب نموده و اکنون یکی از ستارگان تیم ملی است تا جایی که علی صانعی، سرمربی تیم او را «رهبر» تیم ایران نامید.

حسن زاده درباره سبک بازی‌اش گفت: همیشه سعی می‌کنم در خدمت تیم باشم. من از آن دسته از بازیکنان نمی باشم که برای خودم بازی کنم و شبیه بازیکنان فوق ستاره رفتار کنم. برای این که بازیکن خوبی شوید، ابتدا باید هم تیمی خوبی باشید.

وی درباره بازی با مراکش گفت: ما همه تمرکز خود را معطوف بازی نموده بودیم، اما شانس‌های گل ما یکی یکی از دست رفت و دروازه‌بان مراکش نیز عالی کار نمود.

وی درباره بازی با پاناما نیز گفت: همه تلاش خود را برای کسب سه امتیاز و صعود به مرحله بعد به کار خواهیم بست.

تیم فوتسال ایران فردا (پنجشنبه) در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی رودروی پاناما قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.