حسن اسلامی مهر: تهیه کننده “یک خانواده محترم” از اعتماد سیمافیلم سو استفاده کرد

۲۷ آبان ،

حسن اسلامی مهر در برنامه سینمایی “هفت” گفت: تهیه کننده “یک خانواده محترم” از اعتماد مرکز سیما فیلم سو استفاده کرده است.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران؛ در بخش دیگر از برنامه سینمایی “هفت” گزارش تفسیریی در خصوص فیلم سینمایی “یک خانواده محترم” پخش شد که در آن مدیر عامل سیما فیلم حسن اسلامی مهر از نحوه مشارکت در ساخت این فیلم گفت.
اسلامی مهر در خصوص نحوه همکاری سیما فیلم و طرف قرارداد این اثر گفت: طرف قرارداد ما آفریده بود،نه مشارکت یک تهیه کننده خارجی دیگر ، قرار بود که آذرماه ۹۰ این فیلم به سیما فیلم ارائه شود و ۲۵ دقیقه از آن حذف شود اما در آن وقت فیلم به جشنواره های خارجی ارسال شده بود و در حقیقت در سال ۹۱ سیما فیلم هم از مشارکت در این فیلم اعلام انصراف کرد.
وی در ادامه افزود: پس از تاریخ ۱۹ اردیبهشت سال ۹۱ که انصراف سیما فیلم اعلام شد هر فعالیتی که روی فیلم انجام شده غیر قانونی بوده و مسئولیتش بر عهده تهیه کننده فیلم است.
وی با اشاره به اینکه فیلم “یک خانواده محترم” بچه های دفاع مقدس را رنجاند، افزود: تهیه کننده فیلم “بک خانواده محترم” از اعتماد مرکز سیما فیلم سو استفاده کرده و فیلمی دیگر ارائه داده است.
محمد آفریده، تهیه کننده فیلم در ادامه صحبت های مدیر مرکز سیما فیلم، گفت: در حقیقت هم‌زمان با نمایش این فیلم برای مرکز سیما فیلم، این فیلم برای شرکت در جشنواره های بین المللی ارسال شده بود و نمی توانستیم تغییری ایجاد کنیم.
وی در ادامه گفت: من تلاش می کنم اشتباهم را برطرف سازم؛ فعلا فیلم را در ایران نمایش نمی دهم.
پس از پخش این گزارش تفسیری مجری برنامه( محمود گبرلو) با اشاره به اینکه فیلم را دیده است، گفت: به نظر می رسد تلاش بر ساخت یک فیلم ارزشمند در حوزه دفاع مقدس بوده اما در طول روند تولید مسیر تولید عوض شده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.