حسن روحانی به آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب ادای احترام کرد

۲۶خردادماه،

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن روحانی عصر امروز (یکشنبه) با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) نسبت به آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روحانی در اولین روز پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابش به عنوان رییس‌جمهور منتخب مردم به زیارت مرقد امام خمینی (ره) رفت.

رییس‌جمهور منتخب مردم ایران در بدو ورود مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین حسن خمینی، تولیت آستان امام خمینی (ره) قرار گرفت.

همچنین جمعی از مردم که از ساعاتی قبل در حرم امام (ره) حضور یافته بودند شعارهایی در حمایت از رییس جمهور منتخب ملت ایران سر دادند.

حاضران که تصاویری از حسن روحانی، سید محمد خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی را نیز به همراه داشتند با شعارهایی چون « راه امام زنده باد، روحانی پاینده باد»، «سلام بر خاتمی، درود بر هاشمی» و «روحانی یادت نره، عارف هم باید باشه» از دکتر روحانی استقبال کردند.

در این مراسم که اولین برنامه کاری حجت الاسلام و المسلمین روحانی پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری بود، شمار بسیاری از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه های داخلی و خارجی هم حضور داشتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.