حسن منصوری: با جوانگرایی مشکلاتمان حل خواهد شد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دراین دوره از مسابقات قهرمانی قاره آسیا با سه پله سقوط iبه مقام چهارم قاره دست پیدا کرد.

حسن منصوری، رئیس کمیته والیبال ساحلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ترکیب تیم ملی والیبال ساحلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را ” آق محمد سلاق” و” پرویز فرخی” که سالها عمر وجوانی خود را در این رشته صرف کرده اند تشکیل  می دهند اما همان طور که از قبل گفتم این رشته احتیاج iبه یک برنامه تازه و تازه ای دارد.

 وی گفت: تا وقتی که لیگ والیبال ساحلی کشور راه اندازی نشود و بازیکنان جوان iبه سمت فعالیت حرفه ای در والیبال ساحلی کشانده نشوند وضعیت نتیجه ما در سطح مسابقات آسیایی iبه همین شکل باقی خواهد ماند.

 وی گفت: تیم والیبال ساحلی ایران در سال قبل iبه  مقام قهرمانی دست یافت، اما امسال iبه جایگاه چهارمی بسنده کرد برای جبران این وضعیت باید برنامه های بلند مدت و حرفه ای را در دست بگیریم.

 وی گفت: سیاست ما برای رسیدن iبه اهداف متعالی در والیبال ساحلی جوانگرایی است، این موضوع را در والیبال ساحلی چین iبه وضوح می بینیم، آنها که در این رشته در آسیا و جهان حرف اول را می زنند iبه خاطر اجرای سیاست جوانگرایی چشم iبه روی کسب مدال در طول چند سال محدود  بسته اما آینده خود را تضمین کردند.

وی گفت: در حال حاضر در والیبال ساحلی جوانان با انگیزه بسیاری فعالیت می کنند با تشکیل لیگ باشگاهی و گرایش آنها iبه سمت ورزش حرفه ای مشکلات این تیم iبه طور قطع بر طرف خواهد شد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.