حسینی :با هدف خدمت به کشتی در لیگ تیم داری می کنیم

مبلغ قرارداد کشتی گیران، به صورت کاذب بالا رفته است:

مدیر عامل تیم کشتی آزاد اکسیر بروجرد بابیان این که برگزاری مسابقات لیگ کمک بزرگی به کشتی کشور خواهد کردگفت: با جمعی از کشتی گیران جوان و آینده دار در مسابقات لیگ برتر امسال شرکت خواهیم کرد.

  سید روح الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: امسال قصد داشتیم تیم را برای قهرمانی ببندیم اما افزایش کاذب قرارداد کشتی گیران باعث شد نتوانیم کشتی گیران مورد نظر خود را جذب کنیم.

وی ادامه داد: کشتی گیری که سال گذشته بامبلغ ۲۰ میلیون قرارداد امضاء کرده امسال ۸۰ میلیون از ما می خواهد و وقتی از او سوال می کنیم چرا در جواب می گوید تیم دیگر همچین مبلغی را به من می دهد،در ما نیزنتیجه تصمیم گرفتیم امسال به جوانان میدان بدهیم .
 
حسینی با اشاره به قانونمند نبودن قوانین در سازمان لیگ تصریح کرد: به اعتقاد من تیم ها باید در سازمان لیگ تعهد دهند وتضمین کنند که مبالغ قراردادهای خود را کامل طبق توافق طرفین پرداخت خواهند کرد تا این قدر به صورت کاذب مبلغ قرارداد های کشتی کیران بالا نرود .
 
وی اضافه کرد: برخی تیم ها در ابتدا با کشتی گیری قراردای را امضاء می کنند که رقم آن چشمگیر است اما در پایان مسابقات لیگ به عناوین مختلف از آن کسر می کنند ووقتی نگاه می کنیم هیچ پولی دست کشتی گیر را نمی گیرد.

حسینی درباره عملکرد سازمان لیگ نیز اظهار داشت: متاسفانه مسئولان کمیته لیگ فدارسیون آنطور که باید کار نمی کنند، بعضی اوقات تصمیماتی می گیرند که بیشتر باعث می شود اسپانسر ها از تیم داری درلیگ خودداری کنند  و مطمئن باشید اگر این بی نظمی ها همچنان ادامه پیدا کند سال آینده هیچ تیمی در لیگ برتر حضور نخواهد داشت.
 
مدیر عامل تیم کشتی آزاد اکسیر بروجرد در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر دوست داریم به کشتی وکشتی گیر خدمت کنیم سازمان لیگ باید با برنامه ریزی مسابقات لیگ را هرطور شده برگزار کند. 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.