حسینی خبر داد:تقدیم درخواست استیضاح وزیر صنعت و معدن و تجارت به هیئت رییسه مجلس

یکشنبه ۱ مرداد – ۰۳:۲۸:۳۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از تقدیم درخواست جمعی از نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر صنعت و معدن و تجارت به هیئت رییسه در روز سه شنبه این هفته خبر داد و گفت:جمعی ازنمایندگان مجلس با توجه به وضعیت قیمت مرغ در کشور و ناکارآمدی وزیر صنعت و معدن و تجارت در خصوص مدیریت این موضوع ، درخواست استیضاح وزیر صنعت و معدن و تجارت را روز سه شنبه مطرح کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، فتح الله حسینی گفت: با توجه به وضعیت قیمت مرغ در کشور و ناکارآمدی وزیر صنعت و معدن و تجارت برای مدیریت این موضوع جمعی از نمایندگان در نامه‌ای به هیئت رییسه خواستار استیضاح وزیر صنعت و معدن و تجارت شدند.
نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع افزود: وزیر صنعت و معدن و تجارت مدعی است که قیمت مرغ و مسئله ای که در این خصوص پیش آمده است ناشی از تحریم ها است در حالی که این مسئله نمی تواند مبنای منطقی و واقعی داشته باشد چرا که ما بیش از سی سال است که با تحریم  رو به رو هستیم.
حسینی با اشاره به مسئولیت نمایندگان مجلس در خصوص مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد:مسئله مرغ و بحرانی که در این مورد پیش آمده است تنها ناشی از ناکارآمدی وزیر صنعت و معدن و تجارت است و در همین راستا جمعی از نمایندگان مجلس درخواست استیضاح این وزیر را روز سه شنبه تقدیم هیئت رییسه می کنند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۲۱۵۲۸۳۸۰۴۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.