حسینی: به دنبال بازارگرمی نیستم

۰۶خردادماه،

اظهار کرد: از تیم های مختلفی پیشنهاد دارم اما فعلاً تصمیم قطعی برای انتخاب نگرفتم باید ببینم شرایط باشگاهی که به من پیشنهاد داد به چه صورت است و ببینم آیا من به درد آن تیم می خورم و شرایط مالی تیم با توجه به مشکلاتی که الان وجود دارد با شرایط من همخوانی دارد و با چشم باز و با یک ارزیابی درست تیم آینده خود را انتخاب خواهیم کرد.

وی در خصوص تأثیرات دلالان در فصل نقل انتقالات گفت: من به شخصی ها هیچ دلالی ارتباط نداشتم و اعتقاد دارم مدیران می توانند این دلالان را از فوتبال کنار بگذارند.

اگر مدیران فوتبال ما با دلالان دور یک میز ننشینند دلالان چه کار می تواند انجام دهد و مؤثرترین راهکار مدیران مذاکره مستقیم با خود بازیکن است.

وی در مورد شرایط تیم ملی نیز اشاره کرد و گفت: به نظرم شرایط بسیار سخت شده و پیامد بسیار بدی دارد آنهم استرس است که بین بازیکنان و کادر فنی تیم به وجود آمده است.

وی در ادامه اضافه کرد: ما اکنون باید این استرس ها را کاهش دهیم البته به نظرم ما مربی را برای هدایت تیم ملی برگزیده ایم که شهرت بسیاری دارد کسی که در منچستر و رئال کار کرده اما فکر می کنم در تیم ملی موفق نبوده و نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و شرایط طوری است که ما به تیمی مانند عمان هم می بازیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.