حسینی: کار خیابانی بسیار با ارزش بود/ هر کسی می تواند ادعای قهرمانی کند ولی ما کار خودمان را می کنیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سیدجلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که شیوه بازی نفت تهران سبب شد تا آنها در این بازی امتیاز از دست بدهند.

به گزارش ممتاز؛ با این حال حسینی معتقد است که مبارزه ادامه دارد و پرسپولیس باید در هفته های آینده نهایت امتیازها را بگیرد تا بتواند به قهرمانی برسد. او در مورد تساوی مقابل نفت، بازی‌های سخت پرسپولیس در آینده و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

*بازی با نفت سخت بود؟

سخت نبود ولی در مورد پرسپولیس باید بگویم که ما بلد نیستیم مثل بسیار از تیم‌ها بازی کنیم. نفت تهران با دفاع چند لایه کار ما را سخت کرد و بازیکنان تکنیکی پرسپولیس نتوانستند از این دفاع عبور کنند. با این حال بچه‌ها زحمت کشیدند.

*آیا باید پرسپولیس را بابت از دست دادن این ۲ امتیاز سرزنش کرد؟

نمی‌دانم چطور جواب سوال شما را بدهم ولی چون در خانه بازی می‌‌کردیم و تماشاگران هم به استادیوم آمده بودند باید بازی را می‌بردیم. حق ما برد بود ولی متاسفانه نفت مثل همیشه بازی  نکرد و با انجام بازی دفاعی چشم به ضدحملات داشت. در ضمن روز خوب بسیار از بازیکنان ما نبود.

*قبول داری نبودن رضا و هادی نوروزی به نفع شما شد؟

سیستم بازی نفت فرق می‌کرد و معتقدم فورواردهای این تیم بسیار در جریان بازی نبودند. آنها بیشتر با ۳ هافبک خود بازی می‌کردند و قصد داشتند به قلب دفاع ما بزنند.

*در مورد درگیری لفظی نیلسون با رضا حقیقی چه صحبتی داری؟

مورد خاصی نبود. به هرحال بازیکن تحت فشار است و باید گفت که لحن حقیقی بد بود ولی او کارش را درست می‌کند.

*مقابل فولاد حقیقی، خلعتبری و کفشگری را در  اختیار ندارید. این موضوع بسیار به ضرر پرسپولیس خواهد شد، درست است؟

آنها بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس می باشند و متاسفانه در این مسابقه هم چند مهره موثر خود را نداشتیم. ما به بازیکنان نیاز داریم ولی این خوب نیست که ۳ بازیکن خود را از دست دادیم و عالیشاه هم هنوز شرایط بازی ندارد.با این حال چاره نداریم و باید در اهواز برنده شویم.

*قبول داری با فولاد و استقلال حکم فینال را دارد؟

از حالا تا پایان لیگ تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد. خودت هم می‌دانی امتیازها چقدر به هم نزدیک است.

*بازیکنان استقلال شانس قهرمانی تیمشان را بیشتر از پرسپولیس می‌دانند. در مورد صحبت‌های چند روز اخیر آنها چه حرفی داری؟

ما بازی به بازی پیش می‌رویم و الان فقط باید به فولاد فکر کنیم. ما به این موضوع کاری نداریم که چه کسی چه حرفی می‌زند. من فقط از تماشاگران پرسپولیس می‌خواهم که در این راه سخت ما را حمایت کنند.در ضمن بازیکنان پرسپولیس باید بدانند کجا بازی می کنند و درک کنند که در هفته های آینده چقدر بازی هایمان حساس است. هر کسی می تواند ادعای قهرمانی کند ولی ما کار خودمان را می کنیم.

*راستی می‌دانی جواد خیابانی دقایقی قبل از آغاز بازی پرسپولیس و نفت مادرش را از دست داد؟

این خبر را تازه از شما شنیدم. کار خیابانی نشان داد که او برای مردم و فوتبال ارزش قائل است. کار او واقعا با ارزش بود،امیدوارم ما را در غم خودش شریک بداند.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.