حسینی کیا: رییس جمهوری که مردم انتخاب می کنند همه کاره کشور است

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم توجه به توصیه های رهبری انقلاب در خصوص انتخاب رییس جمهوری جهادی و انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از سوی مردم عنوان کرد: رییس جمهوری که مردم انتخاب می کنند همه کاره کشور است.

سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بیانات روز اول فروردین مقام معظم رهبری عنوان کرد: با توجه به اینکه در سال جاری انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم باید به تاکیدات رهبری معظم انقلاب درخصوص انتخاب شخصی اصلح، انقلابی، تازه نفس و جهادی توجه کنیم، در واقع باید به فکر انتخاب شخصی باشیم که نگاهش به خارج از کشور نباشد و به داشته های داخلی توجه کند و به تعاملات سازنده با همسایگان نگاهی دقیق داشته باشد.

وی افزود: در موضوع برجام ما اعتماد کردیم ولی طرف مقابل به این اعتماد خیانت کرد و تحریم هایی را هم علیه ها وضع کرد، بر همین اساس است که می گوییم رییس جمهور آینده باید بتواند موضعی عزتمندانه اتخاذ کند، نه اینکه از موضع ضعف اقدام کند، حاصل انتخاب مردم ارائه خدمات به خود مردم است، اگر مردم رییس جمهور خوبی انتخاب کنند بسیاری از مشکلات همچون بیکاری رفع خواهد شد.

نماینده مردم سنقر اضافه کرد: چرا می گویند رییس جمهور کاره ای نیست؟ بودجه این کشور به دستان رییس جمهور است، کدام قوه به اندازه قوه مجریه معاون و مشاور دارد؟ مشخص است که رییس جمهور همه کار این کشور است، مردم باید مراقب باشند فریب برخی سخنان افراد خائن را نخورند و بدانند رییس جمهوری که انتخاب می کنند قوه اجراییه و بودجه کشور را به دست دارد و می تواند سکاندار خوبی باشد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.