حسین علیشاپور در تالار اندیشه می‌خواند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

حسین علیشاپور به همراه گروه ˝سپندار˝ اواسط بهمن‌ماه سال جاری در تالار اندیشه حوزه هنری به صحنه می‌رود.

حسین علیشاپور، خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت ۱۷ بهمن ماه سال جاری در تالار اندیشه برگزار می‌شود.

این خواننده در ادامه بیان کرد: عنوان این کنسرت “نوازش‌های باد” است و قرار است به همراه گروه “سپندار” به اجرای برنامه بپردازیم که امیدوارم این کنسرت مورد قبول هنرمندان قرار گیرد.

علیشاپور تاکید کرد: در این کنسرت بیشتر قطعات در دستگاه همایون، اصفهان و دشتی است، همچنین این کنسرت شامل دو بخش است که در بخش اول قطعات در دستگاه همایون و در بخش دوم در دستگاه اصفهان و دشتی است.

حسین علیشاپور در ادامه افزود: همچنین در این کنسرت هشت قطعه به همراه اعضای گروه اجرا می‌کنیم که قطعات این کنسرت از ساخته‌های نوید توسلی و حامد حافظی است.

این خواننده دربارهٔ اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت آبتین عباس‌پور، رامین علی‌پور، مجید محیط، نازنین قاسمی، مینو اصحابی، نوید توسلی، مسعود پاد، آرش عزیزی، ایثار یاور، محمد یوسفی، حامد حافظی و… از اعضا و نوازندگان گروه می باشند، همچنین من به عنوان خواننده با این گروه همکاری می‌کنم.
 

 پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.