حسین فرکی: برای بهبود وضعمان نیاز به یک پیروزی داریم

ˈحسین فرکیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پیروزی سبب متحول شدن تیم فوتبال فولاد خوزستان از نظر روحی و خودباوری بازیکنان خواهد شد.

وی اضافه کرد: آنچه که در این مسابقات برای تیم فوتبال فولاد خوزستان مشکل زا شده، بازی با تیم های بحران زده است که این مساله، کار بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان را سخت و دشوار می سازد.

فرکی گفت: نمونه آنچه که گفتم بازی پیش روی ما با تیم بحران زده ذوب آهن اصفهان است به طوری که در اصفهان و در مقابل این تیم کار ساده ای نخواهیم داشت.

وی افزود: بازیکنان ما باید نهایت تلاش خود را در دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به کار برند تا بتوانند سه امتیاز این مسابقه را به حساب خود واریز کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از آنجا که بعد از بازی با تیم فوتبال ذوب آهن، چهار بازی سخت در پیش رو داریم در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم بازی هفته هشتم خود را با برتری خاتمه دهیم.

وی به اردوی اخیر بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان که در تهران برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در این اردو علاوه بر انجام دو بازی تدارکاتی، برنامه های تمرینی خود را که از قبل طراحی شده بود به خوبی اجرا کردیم به نحوی که بازیکنان این تیم از شرایط آمادگی خوبی بهره مند هستند.

فرکی اظهار داشت: در دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، بازیکن محروم و مصدوم نداریم بلکه با تمام قوا به دیدار این تیم می رویم.

بازی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های ایران، روز شنبه ۲۵ شهریور ماه در فولاد شهر اصفهان برگزار می شود.

۶۳۹/۶۴۲

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.