“حسین محب اهری” و “مبصر ۵ ساله” کلاس به مناطق زلزله زده می روند

تهیه کننده ویژه برنامه آغاز سال تحصیلی شبکه آموزش:

با اعزام کاروان مهر شبکه آموزش به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی “حسین محب اهری” و “مبصر ۵ ساله” کلاس نیز خود را به کاروان مهر می رسانند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما؛امیر قمیشی با اعلام این خبر اظهار داشت:روز دوشنبه کاروان مهر متشکل از هنرمندان و دست اندرکاران شبکه آموزش به مناطق زلزله زده  استان آذربایجان شرقی اعزام شدند.
وی افزود:”حسین محب” اهری بازیگر پیشکسوت تئاتر ، سینما و تلویزیون و کارگردان سری جدید مجموعه تلویزیونی مبصر ۵ ساله کلاس که برای پخش در ایام آغاز سال تحصیلی  در شبکه آموزش سیما تهیه و تولید شده به همراه محمد کدخدایی بازیگر نقش ماندنی مبصر چندساله کلاس خود را به کاروان مهر شبکه آموزش می رسانند.
وی افزود:”حسین محب اهری” و “محمد کدخدایی” نیز چون سایر اعضای کاروان مهر شبکه آموزش ضمن حضور در میان کودکان زلزله زده در آیین ویژه جشن شکوفه ها با حضور وزیر آموزش و پرورش در یکی از روستاهای زلزله زده آذربایجان شرقی حضور بهم خواهند رساند.
قمیشی یادآور شد: در ایام بازگشایی مدارس و جشن شکوفه ها برنامه باز باران به طور ویژه از ساعت هشت صبح تا هشت شب برنامه خواهد داشت./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.