حضرت ایت الله هاشمی رفسنجانی پربازدیدترین پایگاه اینترنتی شخصی را دارد!!!

۲۲خردادماه،

با وجود آنکه تقریبا همه‌ی ارگان­‌ها، نهادها وسازمان­های دولتی و یا جایگاههای منتسب به نظام از معرفی و لینک کردن وبسایت شخصی آیت الله هاشمی اجتناب می ورزند کسب بالاترین رتبه ترافیک و بازدید این پایگاه اینترنتی در فضای مجازی کشور بسیار قابل تامل است..

با وجود آنکه تقریبا همه‌ی ارگان­‌ها، نهادها وسازمان­های دولتی و یا جایگاههای منتسب به نظام از معرفی و لینک کردن وبسایت شخصی آیت الله هاشمی اجتناب می ورزند کسب بالاترین رتبه ترافیک و بازدید این پایگاه اینترنتی در فضای مجازی کشور بسیار قابل تامل است

hashemirafsanjani.ir  -پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان پربازدیدترین پایگاه اینترنتی شخصی درفضای مجازی کشور شناخته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی به نقل از سلمان فارسی، مصطفی علوی طی یادداشتی در اینباره آورده است: با وجود آنکه تقریبا همه‌ی ارگان­‌ها، نهادها و سازمان­های دولتی و یا جایگاههای منتسب به نظام از معرفی و لینک کردن وبسایت شخصی آیت الله هاشمی رفسنجانی اجتناب می ورزند و حتی رسانه‌ی ملی نیز از درج خبرها مربوط به ایشان استنکاف می­‌کند؛ کسب بالاترین رتبه ترافیک و بازدید این پایگاه اینترنتی در فضای مجازی کشور بسیار قابل تامل و حاکی از اقبال وسیع مردم به ایشان است.

در ادامه این گزارش آمده است: برای دریافت اطلاعات رتبه ­بندی وب‌سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی ابتدا آدرس www.hashemirafsanjani.ir را در موتور جستجوگر الکسا www.alexa.com قرار داده و کلید جستجو را فشار می­‌دهیم که نتایج بسیار قابل تاملی به دست می ­آید.

رتبه ترافیک الکسا: ۱۶۴۹۱ ، پایگاه اینترنتی­های لینک کرده: ۱۲۵۳ و رتبه بسیار قابل تامل ترافیک در دامنه ir که عدد ۱۱۹ را نشان می دهد.

اگر با همین شیوه ، اطلاعات وب‌سایت شخصیت‌­های دیگر کشور را در الکسا جستجو می­‌کنیم و نتایج بدست آمده آنها را با اطلاعات وب‌سایت شخصی آیت الله هاشمی مقایسه ‌نماییم ، فاصله‌ی بسیار بسیاری بدست خواهد آمد که این خود مبین اقبال بسیار افکار عمومی به این شخصیت ماندگار و تمام نشدنی تاریخ انقلاب و نظام اسلامی است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.