حضور آیت‌الله هاشمی در انتخابات حماسه سیاسی را در کشور رقم می‌زند

۲۱اردیبهشت،

مجمع متخصصان ایران حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در عرصه انتخابات را پدیده‌ای مبارک در راستای تحقق حماسه سیاسی و در پی آن حماسه اقتصادی عنوان کرد.

رضا شیخ‌بیگی قائم مقام دبیرکل و معاون امور مجلس شورای اسلامی مجمع متخصصین ایران در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نشان از رشد، بالندگی و اقتدار مسلم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و این اعلام حضور را که نشان از فطرت سلامت نظام اسلامی دارد به ملت شهید پرور و عزیز ایران تبریک گفت.

وی با بیان اینکه چنین عملکردهایی یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب را در پی‌دارد، افزود: مجمع متخصصان ایران پیش‌تر و یک روز قبل از آغاز ثبت نام با دعوت رسمی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جهت ثبت نام، این اجابت دعوت را پدیده‌ای مبارک در راستای تحقق حماسه سیاسی و در پی آن حماسه اقتصادی عنوان کرد.

قائم مقام دبیرکل و معاون امور مجلس شورای اسلامی مجمع متخصصین ایران اظهار داشت: امیدواریم منویات مقام معظم رهبری و رهنمودهای معظم‌له همواره مایه رشد فزاینده و پیشرفت کشور همچنین تحقق مسیر پیشرفت و عدالت باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.