حضور آیت الله نوری همدانی درکرمانشاه افتخار بزرگی برای این استان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، آیت الله ˈمصطفی علماˈ روز چهارشنبه و پیش از سخنان حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار با مردم کرمانشاه و در مسجد جامع این شهر، اظهار داشت: از نظر رسول گرامی اسلام (ص) علمای عامل چراغ های روی زمین هستند و کار هدایت و راهنمایی امت را بر عهده دارند.

وی در ادامه ضمن خیر مقدم به حضرت آیت الله نوری همدانی، افزود: ایشان از آن دسته عالمان و وارستگانی هستند که خداوند متعال بار هدایت مسلمانان را به دوش ایشان انداخته و معظم له نیز تاکنون بخوبی از پس وظایف دینی و الهی خود در امر هدایت و آگاهی جامعه برآمده است.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: آیت الله نوری همدانی از آن دسته شخصیت های کم نظیر جهان اسلام هستند که علم و آگاهیشان امری اثبات شده است و از سال ۱۳۴۲ که بنای تاسیس انقلاب گذاشته شد همراه امام (ره) بودند و در تمامی صحنه های انقلاب ضوری پررنگ و موثر داشتند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: این برای اولین بار است که یکی از مراجع عظام تقلید در سفرهای استانی مبلغ دین و اسلام می شود و کرمانشاه به خود می بالد که میزبان چنین عالم وارسته و برجسته ای است.

آیت الله علما در پایان با پرخیر و برکت دانستن حضور مرجعی بزرگوار نظیر آیت الله نوری همدانی در استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد از این پس نیز شاهد حضور سایر مراجع عظام تقلید در این دیار که به قدوم مبارک مقام معظم رهبری نیز مزین شده است باشیم. ک/۲

۷۴۵۸/۵۶۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.