حضور احمدی‌نژاد در پشت صحنه فیلم جهانگیر الماسی/تعویق تماس رئیس جمهور با دبیرکل سازمان ملل برای بازدید از مراحل ساخت «رنج سرمستی»

۷فروردین ۱۳،

چهارشنبه ۷ فروردین – ۱۸:۰۱
نسخه قابل چاپ
شناسه‌ی خبر: ۳۶۱۴۲ – سرویس خبرها عمومی

اختصاصی سینماپرس/

بازدید احمدی نژاد به همراه وزیر و شمقدری و رحیم مشایی از پروژه رنج سرمستیسینماپرس-گروه سینما/ رئیس سازمان سینمایی گفت: ساعتی پیش رئیس جمهوری از پشت صحنه فیلم سینمایی «رنج سرمستی» بازدید به عمل آورد.

جواد شمقدری؛ رئیس سازمان سینمایی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد بازدید ریاست جمهوری از پشت صحنه فیلم جهانگیر الماسی گفت:آقای دکتر محمود احمدی نژاد مدت ها بود که تمایل داشتند سر صحنه فیلم های تولیدی حاضر شوند و با توجه به اینکه در حال حاضر سه فیلم در تهران در حال فیلمبرداری است و مردم در سفر نوروزی می باشند و گروه های فیلمبرداری این ایام درحال فعالیتند ریاست جمهوری بهترین فرصت را امروز هفتم فروردین سال ۹۲ برای بازدید از پشت صحنه فیلم آقای جهانگیر الماسی در نظر گرفتند.

بازدید احمدی نژاد از پروژه رنج سرمستی به همراه وزیر ارشاد و جواد شمقدری و رحیم مشایی

وی در مورد این دیدار که ساعتی پیش به پایان رسید اضافه کرد: رئیس جمهوری امروز یک تماس تلفنی نیز در همین ساعت با بانکی مون؛ هشتمین دبیرکل سازمان ملل متحد داشت اما به سبب حضور در پشت صحنه فیلم «رنج سرمستی» این تماس تلفنی را سه ساعت به تعویق انداخت تا بازدید از مراحل ساخت این فیلم کامل انجام شود.

رئیس سازمان در مورد حضور دیگر مقامات دولتی همراه با رئیس جمهوری ادامه داد: دکتر حسینی؛ وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار دکتر احمدی نژاد را همراهی کردند البته دیدار ریاست جمهوری بسیار ناگهانی و سرزده بود و این دیدار با همراهی بنده و وزیر محترم ارشاد یک ساعت به طول انجامید. در این دیدار عوامل فیلم تک به تک به ریاست جمهوری معرفی شدند. آقای الماسی کارگردان آقای نشاط به عنوان تهیه کننده خانم ماهچهره خلیلی نقش اول زن آقای کاوری به عنوان بازیگر در نقش افسر بعثی داریوش عیاری به عنوان مدیر فیلمبرداری و عباس بلوندی به عنوان طراح لباس و دیگر عوامل نیز حضور داشتند.

بازدید احمدی نژاد از پروژه رنج سرمستی با حضور جهانگیر الماسی جواد شمقدری و رحیم مشایی

این مقام رده بالای سینمایی کشور در مورد اظهارات رئیس جمهوری پس از بازدید از پشت صحنه فیلم خاطر نشان کرد: دکتر احمدی نژاد در این دیدار ضمن تبریک سال نو و تشکر از عوامل فیلمبرداری از آنها برای اینکه در این ایام تعطیل با نشاط و روحیه ای شاداب فعالیت خود را در عرصه فیلمسازی ادامه می دهند قدردانی کردند.

بازدید احمدی نژاد از پروژه رنج سرمستی با حضور جهانگیر الماسی و محمد نشاط

شمقدی همچنین در مورد درخواست بعضی عوامل در مورد لوکیشن کار جهانگیر الماسی در شهرک آفتاب ادامه داد: لوکیشن های این فیلم در شهرک آفتاب زندان های بعثی است که گفته شده پس از پایان فیلمبرداری به سبب ادامه پروژه ساخت و ساز در این شهرک ویران خواهد شد که عوامل از دکتر احمدی نژاد خواستند پادرمیانی کنند تا به عنوان یک موزه این لوکیشن ها در شهرک آفتاب حفظ شود تا دیده شود و ریاست جمهوری نیز برای انعکاس ای موضوع موافقت کردند. در ادامه این بازدید عوامل با ریاست جمهوری عکس یادگاری گرفتند. این دیدار ساعت ۱۴ آغاز و در ساعت ۱۵ به پایان رسید.

یادآور می گردد فیلم به کارگردانی جهانگیری الماسی و تهیه کنندیگی محمد نشاط داستان زن بارداری را به تصویر می کشد که اسیر می شود و در یکی از زندان های عراق بچه اش به دنیا می آید و پس از مدتی، بچه دوساله اش را جلوی چشمش می کشند و حالا بعد از ۲۰ سال این زن با قاتل پسرش رو به رو می شود، حالا باید این زن تصمیم گیری کند…

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.