حضور امدادگران اجتماعی در میان زلزله زدگان

آخرین اخبار از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی؛

معاون امور دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر در جریان خدمات اردوهای جهادی سازمان جوانان در مناطق زلزله زده از برپایی ۱۲۶۴ چشمه سرویس بهداشتی در روستاها خبر داد.

جوادی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: بعد از استان و امداد و اضطراری زلزله زدگان بحث مسائل اجتماعی و روانی زلزله زدگان حائز  اهمیت است.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۱۰ نفر از جوانان در ۱۴ تیم در مناطق زلزله زده حضور دارند که در حال پیگیری مباحث اجتماعی بعد از بلایا هستند.
جوادی در ادامه افزود: سازمان جوانان در مناطق زلزله زده ۲۰۶ خیمه نماز و فضای نگهداری از کودکان آسیب دیده برپا کرده اند. همچنین نماز عید فطر و مجالس ترحیم برای درگذشتگان برگزار کردند.
معاون امور دانشجویی و جوانان هلال احمر عنوان کرد: وسایل بهداشتی، اسباب بازی برای کودکان توزیع شده است و ۲۸ اکیپ روحانی از طلاب سازمان جوانان در روستاها حضور یافته اند.
وی از دیگر خدمات ارائه شده توسط سازمان جوانان را دفن حیوانات تلف شده همراه با سمپاشی و گندزدایی با آب و آهک ۴۳ روستا را عنوان کرد و همچنین محوطه سازی و تنس کشی برای نگهداری حیوانات انجام دادند.
جوادی یادآور شد: در حال حاضر رئیس سازمان جوانان در جلسه هماهنگی اردوهای جهادی در تبریز حضور دارد و در حال بررسی و نظارت در عملکرد تیم های حاضر در مناطق زلزله می باشد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.