حضور اورژانس در طرح امداد ساحلی/ استقرار در ۳۷ نقطه طرح سالم سازی دریا

۲۲خردادماه،

حضور اورژانس در طرح امداد ساحلی/ استقرار در ۳۷ نقطه طرح سالم سازی دریا

حضور اورژانس در طرح امداد ساحلی/ استقرار در 37 نقطه طرح سالم سازی دریا

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور، از آغاز اجرای طرح امداد ساحلی خبر داد و گفت: این طرح تا ۳۱ شهریور ماه امسال ادامه دارد.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، دکتر محمدتقی طالبیان  اظهارداشت: در راستای نزدیک شدن به تعطیلات تابستان و افزایش سفرهای تابستانی به مناطق حاشیه ای دریای خزر و لزوم ارائه خدمات فوریتهای پزشکی به هموطنان عزیزمان جهت جلوگیری از مرگ و میر ناشی از حوادث غرق شدگی، طرح امداد ساحلی با اولویت ارائه خدمات در طرحهای سالم سازی دریا، همچون سنوات قبل و با همکاری سازمانهای متولی و دخیل در این طرح اجرا می گردد.

وی با اعلام اینکه طرح امداد ساحلی از ۱۴ خرداد ماه امسال آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت، گفت: تمامی آمبولانسهای اورژانس ۱۱۵ جهت افزایش امنیت خاطر مسافران و همچنین امداد رسانی سریع در حوادث و سوانح احتمالی در حاشیه جاده ها و در معرض دید مردم در ایام طرح، از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۷ الی ۲۱ مستقر خواهند بود.

طالبیان افزود: نیروهای اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ۲ نقطه اعلامی از طرح سالم سازی دریا، نیروهای اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ۵ نقطه و نیروهای اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ۳۰ نقطه مستقر می گردند.

وی گفت: امید است با اجرای مطلوب طرح مشترک امداد ساحلی، سبب جلوگیری و کاهش تلفات و صدمات ناشی از غرق شدگی و افزایش رضایتمندی مسافرین شهرهای ساحلی باشیم.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / بهداشت و درمان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.