حضور اولین فضانورد مسلمان درنخستین همایش ملی ماهواره در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

حضور اولین فضانورد مسلمان درنخستین همایش ملی ماهواره در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

اولین فضانورد مسلمان درنخستین همایش ملی ماهواره برای توسعه پایدار که ۱۲ و ۱۳ مهرماه جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود به ارائه سخنرانی کلیدی خواهد پرداخت.
به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر شیخ مظفر منصور اولین فضانورد مسلمان مالزیایی مصادف با هفته جهانی فضا در نخستین کنفرانس ملی ماهواره برای توسعه پایدار که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود به عنوان سخنران کلیدی حضور خواهد داشت.
به گفته دکتر عباس محمدی دبیرکنفرانس ملی ماهواره برای توسعه پایدار تاکنون ۱۱۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس واصل شده که از این تعداد ۷۶ مقاله برای ارائه پذیرفته شده است؛همچنین ۵کارگاه تخصصی در زمینه ماهواره و بکارگیری تکنیک ماهواره برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و زمینه های مرتبط برگزار خواهد شد.
وی بابیان اینکه دکتر شیخ مظفر منصور اولین فضانورد مسلمان پزشک است که از وی برای حضور در این کنفرانس ملی دعوت شده ؛خاطرنشان ساخت: تجربه ای در ایران برای رفتن به فضا نداریم،لذا استفاده از تجربیات یک فضانورد هم از لحاظ فنی و تخصصی و هم از نظر اعتقادی بسیار ارزشمند است به همین دلیل از دکتر شیخ مظفر منصور برای ارائه سخنرانی کلیدی و پاسخ به سوالات شرکت کنندگان در این همایش ملی دعوت شده است.

اولین فضانورد مسلمان

 

همایش ملی ماهواره

 

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 

فضانورد مسلمان


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.