حضور بانک تجارت در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی

۳۱فروردین۱۳،

حضور بانک تجارت در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی | چاپ |
یکشنبه ۰۱ اردیبهشت ساعت ۱۶:۲۲

بینا- مدیران و کارشناسان بانک تجارت با حضور فعال در هیجدمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی به تبیین اهداف و برنامه این های بانک جهت حضور فعال در حوزه انرژی پرداختند .
به گزارش بنکر (Banker)، در این نمایشگاه که طی روزهای ۲۹ فروردین تا اول اردیبهشت در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد ، بانک تجارت با برپایی یک غرفه تخصصی غرفه علاوه بر معرفی خدمات و تسهیلات خود با نقطه نظرات کارشناسان داخلی و خارجی و فعالان این حوزه از صنعت آشنا شد. از جمله اقدامات بانک تجارت در این نمایشگاه برگزاری جلسات ارائه مشاوره به مشتریان با حضور کارشناسان بخش های اعتباری ، ارزی و سرمایه گذاری این بانک بود.
گفتنی است رقم تسهیلات اعطایی بانک تجارت به بخش های مختلف صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی تا پایان سال قبل به بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال بالغ گردیده است . همچنین این بانک طی سالهای اخیر عاملیت فروش اوراق مشارکت بعضی از مهمترین طرح‌های صنایع انرژی کشور نظیر اوراق مشارکت ارزی پارس جنوبی، پالایش نفت آبادان و پتروشیمی فجر را بر عهده داشته و شبکه شعب این بانک در مناطق نفت‌خیز کشور همچون منطقه آزاد اقتصادی عسلویه و جزایر خارک و سیری اقدام به ارائه خدمات به متخصصان و کارکنان صنایع انرژی کشور می نمایند. این بانک همچنین اقدام به طراحی یک بسته خدمات ویژه شرکتهای صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی کشور نموده است .
گفتنی است در هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی شرکتهایی از ۱۹ کشور در کنار شرکتهای قدرتمند ایرانی حضور داشتند .


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.