حضور بانک تجارت در نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری

۱۶م اسفند ،

حضور بانک تجارت در نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری | چاپ |
چهارشنبه ۱۶ اسفند ساعت ۱۵:۱۴

بینا- بانک تجارت با برپایی غرفه در سومین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری  در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عملکرد و دستاوردهای خود را در این حوزه به بازدیدکنندگان ارائه می کند.
به گزارش بینا، این بانک به عنوان یکی از بانکهای حامی صنعت گردشگری بر اساس  تفاهمنامه منعقده با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، تاکنون بیش از دو هزار میلیارد ریال تسهیلات خود را به یکصد واحد اقتصادی در بخش ساخت، تجهیز و بهسازی هتل‌ها و توسعه سایر تاسیسات گردشگری در استانهای مختلف کشور تخصیص داده است که در این میان ۶۵ واحد از طرح ها به بهره برداری رسیده است.
این بانک از طریق شرکت سرمایه گذاری و ساختمانی تجارت اقدام به سرمایه گذاری در بعضی از مهمترین واحدهای توریستی کشور نموده است که از آن جمله می توان به هتل پنج ستاره هرمز در بندرعباس و مجتمع فرهنگی ورزشی آهوان واقع در استان گیلان اشاره کرد. بانک تجارت از طریق شبکه آسان خرید نیز امکان خرید تورهای ایرانگردی به صورت اقساط را برای هموطنان فراهم آورده است.
علاوه بر این بانک تجارت به منظور حمایت از تولید صنایع دستی، طی سه سال اخیر بیش از ۱۵ هزار و ۴۸۰ میلیون ریال از جوایز حساب‌های پس انداز قرض الحسنه خود را در قالب بیش از سه هزار کمک هزینه پنج میلیون ریالی به هموطنان اهداء نموده و میلیاردها ریال از بودجه تبلیغاتی خود را نیز صرف خرید صنایع دستی استانهای مختلف کشور نموده است.
گفتنی است سومین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری از روز شانزدهم اسفندماه جاری آغاز و تا هجدهم از ساعت ۹ تا ۱۶ ادامه خواهد داشت و کارشناسان بانک تجارت با حضور در غرفه این بانک واقع در سالن خلیج فارس ( سالن ۲-۴۴) طبقه ۲ به معرفی عملکرد و دستاوردهای این بانک در حوزه گردشگری به بازدیدکنندگان این نمایشگاه می پردازند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.