حضور بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در نمایشگاه گیمز کام آلمان

به گزارش خبرنگار مهر، این رویداد، یکی از بزرگترین نمایشگاه بازیهای رایانه‌ای در اروپا به شمار می‌رود و هر ساله در همین تاریخ در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود.

نمایشگاه گیمزکام (Gamescom 2012) آلمان که از مهمترین رویدادهای دنیا در زمینه صنعت سرگرمی‌های الکترونیک است امسال نیز شاهد گردهمایی شرکت‌کنندگان، بازدیدکنندگان، فروشندگان، توزیع‌کنندگان و متخصصان در زمینه بازی‌های رایانه‌ای از سرتاسر دنیا خواهد بود.

تبیان ،فن افزار شریف و پتاگیم از شرکت های بازی ساز ایرانی هستند که  با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این رویداد معتبر دنیای گیم حضور می یابند.

همچنین نام شرکت‌های معروفی نظیر مایکرو سافت، سونی، الکترونیک آرتز، نینتندو، یوبی سافت،کپ کام، سگا و کونامی در میان لیست شرکت‌کنندگان این نمایشگاه به چشم می‌خورد.تا کنون بیش از ۳۰۰ شرکت آلمانی و خارجی برای شرکت در نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند.

نمایشگاه Gamescom 2011 سال گذشته با بیش از ۲۵۴۰۰۰ بازدید کننده، ۵۰۵ شرکت کننده از ۴۰ کشور دنیا و فضایی بالغ بر ۱۲۰۰۰۰ متر مربع  یکی از بزرگترین نمایشگاه‌هایی بود که در حوزه صنعت بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد و امسال نیز این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۴۰۰۰۰ متر مربع و با ۱۵ درصد افزایش نسبت به سال گذشته برگزار می شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.