حضور بچیروویچ در تمرین امروز مهرام!

۲۰ آبان ،

تیم بسکتبال مهرام تا پایان امشب پاسخ نهایی برای قبول مربیگری تیم را از رایکو ترومن صربستانی می گیرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ با وجود تکذیب مذاکره رایکو ترومن با تیم بسکتبال مهرام ، صمدزاده سرپرست این تیم تاکید می نماید که ایمیل های رد و بدل شده میان باشگاه مهرام و سرمربی اسبق تیم ملی موجود است و در صورت حل مشکلات ، این مربی گزینه اول هیئت مدیره محسوب می گردد.
 وی در مورد جلسه ظهر امروز هیئت مدیره باشگاه توضیح می دهد: نظر هیئت مدیره باشگاه اول روی ترومن است که تا سال ۲۰۲۴ با اسمارت گیلاس قرارداد دارد. خود ترومن در مورد وضعیت قراردادش با اسمارت گیلاس و امکان فسخ آن و همچنین قرارداد ۲ ساله با الریاضی که از شش ماه بعد آغاز می گردد به ما خبر داد حالا اگر ابتدا مشکل جدایی وی از تیم فیلیپینی حل شود و راهی برای فسخ قرارداد با الریاضی هم باشد، ما از این سرمربی استفاده می کنیم.

با این وجود سرپرست مهرام از مذاکره ظهر امروز با بچیروویچ و حضور این مربی در تمرینات تیم خبر می دهد: با توجه به شرایط ترومن به صورت همزمان با بچیروویچ هم صحبت می کنیم. بر همین اساس قرار شد که این مربی برای بازدید از امکانات و شرایط تیم ، در تمرین امروز و فردا حاضر شده و جلسه ای هم با گنجی مدیرعامل باشگاه داشته باشد اما باز هم می گویم که گزینه اول باشگاه با نظر هیئت مدیره، رایکو ترومن صربستانی است./با
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.