حضور حسن روحانی بر مزار شهید شیرودی/دیدار با نماینده آیت‌الله بهجت

۱۹خردادماه،

حسن روحانی با نماینده آیت‌الله بهجت در زمان حیات ایشان، در استان گیلان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسن روحانی در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود در سفر به رشت به بیت آیت‌الله رودباری رفت و با ایشان که نماینده آیت‌الله بهجت در زمان حیاتشان در استان گیلان بودند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، در دیدار حسن روحانی با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان گیلان با ابراز خوشحالی از حضور آقای روحانی در عرصه انتخابات، گفت:‌ در روز وفات مرحوم سیدمصطفی خمینی، آقای روحانی در مسجد ارگ سخنرانی کردند که مبدا تحول در انقلاب شد.

وی با اشاره به جلسه دیروز خود با اعضای حوزه علمیه رشت، گفت: در این جلسه بعضی از آقایان حاضر نبودند از آیت‌الله هاشمی حمایت کنند اما من گفتم شورای نگهبان آقای هاشمی را ردصلاحیت نکرده است بلکه سن بالا را مشکل ریاست‌جمهوری دانسته‌اند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را استوانه انقلاب می‌دانم و ایشان عزیز و سرور ماست، گفت: وظیفه ماست به ایشان احترام بگذاریم اما متاسفانه بعضی یک بعدی فکر می‌کنند و حالا هم نسبت به آقای روحانی ظنین می باشند.

آیت‌الله قربانی خاطرنشان کرد: حماسه مدنظر رهبری بدون حضور حداکثری و مشارکت تمام جناح‌ها در انتخابات امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، حسن روحانی پس از ترک رشت وارد فرودگاه رامسر شد و در گلزار شهدای رامسر و مزار شهید شیرودی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در بدو ورود به رامسر مورد استقبال مردمی قرار گرفت. هواداران وی شعارهایی از جمله «صل علی محمد ناجی ملت آمد»، «سلام بر روحانی، درود بر هاشمی»، «روحانی خط امام بر تو درود بر تو سلام» سر دادند.

حسن روحانی در ادامه سفر خود با امام جمعه شهسوار دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.