حضور حمید عسکری و شروین مهاجر در برنامه رادیویی «تازه به تازه، نو به نو»

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: برنامه «تازه به تازه، نو به نو» رادیو جوان، از ساعت ۹ شب پنجشنبه ۱۳ مهرماه به صورت زنده میزبان حمید عسکری خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران و شروین مهاجر نوازنده برجسته کمانچه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، برنامه رادیویی «تازه به تازه، نو به نو» قریب یک سال است که با هدف انتشار تازه‌ترین آثار موسیقایی تولید داخل کشور در شبکه رادیویی جوان، هر هفته پنج شنبه شب‌ها به صورت زنده بر روی آنتن می‌رود و
عوامل این برنامه با دعوت از بهترین خوانندگان، نوازندگان، آهنگسازان و ترانه سرایان سعی در ایجاد آشتی مخاطبان با آثار قابل تامل هنرمندان داخلی دارند.

«تازه به تازه، نو به نو» به تهیه کنندگی علیرضا محمد نیا و سردبیری عزت الله الوندی تولید می‌شود و اجرای آن با سعید خرسندی است، همچنین علیرضا بدیع به عنوان مجری کار‌شناس در برنامه حضور دارد و نقد و بررسی ترانه قطعات در حضور مهمانان را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که تایید کیفی آثار میهمانان بر عهده مدیر نظارت و ارزشیابی مرکز موسیقی و سرود صدا سیماست و هنرمندان مطرحی همچون حسین علیزاده، حسین پرنیا، رضا یزدانی، مجتبی کبیری، سیامک عباسی، فرزاد فرزین، دکتر چراغعلی، پدرام کشتکار، مهرداد نصرتی، محمدعلی بهمنی و حسین غیاثیبه عنوان مه‌مان حضور داشته‌اند.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir

موسیقی ایرانیان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.