حضور خدام رضوی موجب ایجاد فضای معنوی در شهر‌های گیلان شده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: حرکت خادمین از حرم رضوی به سوی استانها و شهرهای کشور پیوند و ارتباط معنوی با نفوس و جانها ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در مراسم استقبال از خادمین حرم رضوی در رشت اظهارکرد: حضور خدام در گیلان اتفاق بسیار مهم و مبارکی است که موجب ایجاد فضای معنوی در شهرها شده است.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم گیلان از خدام حرم رضوی افزود: حرکت خادمین از حرم رضوی به سوی استانها و شهرهای کشور پیوند و ارتباط معنوی با نفوس و جانها ایجاد می کند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان تصریح کرد: خادمین حامل نور و پیام مولایمان ثامن الائمه هستند و حضور آنان قلب و روح مردم را در این دیدارها شاد و منور می کند.

حجت الاسلام عادلی خاطرنشان کرد: مردم کشورمان از صدر اسلام تاکنون در مراسمات مختلف نشان دادند که دارای انس و الفت با ائمه اطهار علیهاسلام به ویژه امام رضا (ع) هستند.

در ادامه این مراسم مجید دوهند و فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از ابتکار آستان قدس در ایجاد زمینه ای برای حضور خدام در استانها تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به ساخت فیلم توهین آمیز نسبت به پیامبر (ص) توسط دشمنان اسلام گفت: دشمنان می دانند که مردم مسلمان در برابر این اهانت سکوت نمی کنند و قاطعانه جوابشان را می دهند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران زیر پرچم ائمه اطهار (ع) همواره پشتیبان ولایت فقیه است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.