حضور دانشجویان در دانشگاه ها نمادین نیست

فروردین ۱۴۰۳

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها :

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: حضور دانشجویان در دانشگاه ها نمادین نیست بلکه در طی این سالها ثابت کرده اند که وابسته به نظام می باشند و همیشه در خط اول انقلاب خواهند ماند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در ضیافت افطار انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران به ۳۴ سال ایستادگی مردم در پای آرمانهای انقلاب اشاره کرد و گفت: کلیدی ترین عنصر در بحث دینداری بحث اطاعت است، چرا که امام خمینی(ره) هم همین بحث تبعیت و اطاعت را مطرح کردند.
 
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به ناکامی فتنه گران سال ۸۸ در دانشگاه ها تصریح کرد: دانشگاهیان باتجربه هیچ گاه اجازه لطمه زدن فرصت طلبان به نظام را نداده اند و نخواهند داد لذا باید با فرصت طلبان برخورد جدی شود.
 
وی با بیان اینکه بعضی نگرانی های دانشجویان طبیعی است، افزود: حضور دانشجویان در دانشگاه ها نمادین نیست بلکه در طی این سالها ثابت کرده اند که وابسته به نظام می باشند و همیشه در خط اول انقلاب خواهند ماند لذا دانشجویان با بصیرتی که پیدا کرده اند اجازه نخواهند داد فتنه گران بار دیگر بر سر کار بیایند.
 
محمدیان در پایان با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران خاطرنشان کرد: آمریکایی ها از نظام، انقلاب و اسلام ما می ترسند و به هیچ وجه حاضر به مذاکره عادلانه با ما نخواهند شد.

ولایت مهمترین عامل تعیین کننده استقلال یک کشور است 

در ادامه این نشست، حجت الاسلام پناهی با اشاره به نقش استقلال در یک کشور اظهار داشت: کلمه استقلال مهم است، کشورهای غربی تلاش می کنند استقلال نظام را زیرسوال ببرند. ولایت فقیه مهمترین عامل تعیین کننده استقلال یک کشور است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.