حضور در قرعه کشی دلیل بر شرکت در لیگ نیست/ مشکلات مالی را حل کنید

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بهروان در آغاز مراسم قرعه کشی دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر با تبریک به تیم‌های صعود کننده گفت:‌ حضور در مراسم قرعه کشی امتیاز و دلیلی برای شرکت قطعی تیم‌های در لیگ برتر نیست، مگر این که تیم‌ها بتوانند الزامات AFC، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را که به آنها اعلام شده و در آیین‌نامه‌های مربوطه تاکید شده است را احراز کنند.

وی اضافه کرد: بحث مجوز حرفه‌ای جدی است من امروز انتقاد نرمی از تیم هایی دارم که این موضوع را جدی نگرفته و مدارک شان را برای ما ارسال نکرده‌اند. حتی نماینده آنها در کلاس‌های آموزشی صدور مجوز حرفه‌ای شرکت نکردند.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: صورت‌های مالی برخی باشگاه‌ها هنوز در اختیار ما قرار نگرفته و این موردی است که آنها باید جدی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه کاظمی به عنوان مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای کارش را مدت‌ها پیش آغاز کرده است ادامه داد: بازدید از ورزشگاه‌ها، امکانات باشگاه‌ها و مسایل دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام داده‌ایم اما برای صدور مجوز حرفه‌ای ۵ محور اصلی وجود دارد که برخی باشگاه‌ها یک محور را هم به درستی ارایه نکرده‌اند، ضمن اینکه تاکید می‌کنم نقطه بحرانی این قضیه بدهی‌های باشگاه است.

بهروان در این خصوص ادامه داد: مسئولان باشگاه باید رضایت شاکیان را جلب کنند و از آنها رضایت‌نامه بگیرند همچنین برخی ورزشگاه‌ها هم مشکلاتی دارند که باید مسئولان تیم‌ها مدیران استان‌های خود را برای این حل مشکلات فعالتر کنند. همچنین از وزارت ورزش و جوانان و همچنین شرکت توسعه و تجهیز بخواهند در این خصوص به آنها کمک کنند.

وی افزود: اگر شرایط باشگاه فراهم شده و ما هم مجوز حرفه‌ای به آنها بدهیم گروه AFCهم به ایران آمده و کارمان را ممیزی می‌کنند. پس امکانات لازم برای کسب این مجوز باید اصولی و واقعی باشد.

سرپرست سازمان لیگ در پایان گفت: مسابقات امسال دقیقاً براساس برنامه و بدون کمترین تغییری برگزار شده که همه باید به ما کمک کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.