حضور دکتر عباسی در اجلاس وزرای ورزش آسیا و اقیانوسیه/ ایران جزو چهار کشور برتر مبارزه با دوپینگ است

در گفت و گو با سجادی مطرح شد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ازحضور دکتر عباسی در نهمین اجلاس وزرای ورزش اسیا و اقیانوسیه در روزهای پنج شنبه و جمعه خبر داد.

سید حمید سجادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا گفت: در این اجلاس کشورهای عضو قاره آسیا و اقیانوسیه درخصوص دوپینگ و مکملهای غذایی بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در این اجلاس مسوولان دوپینگ و وزرای ورزش ۴۵ کشور دنیا حضور دارند، افزود : در این اجلاس مهم دکتر عباسی به عنوان وزیر ورزش و رییس شورای عالی دوپینگ پیرامون جایگاه دوپینگ در ایران و آسیا و اقدامات و سیاستگذاری ها مسوولان ورزش دراین خصوص و موفقیتهای نادو سخنرانی می کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تصریح کرد : علاوه بر آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، شورای المپیک آسیا حضور خواهد داشت و دستاورهای علمی و فنی در این خصوص تشریح خواهد کرد .

سجادی تاکید کرد: این اجلاس مهمترین اجلاس دوپینگ در قاره آسیاست که با مدیریت جهانی دوپینگ برگزار می شود. به این ترتیب حضور وزرای ورزش و مسوولان دوپینگ کشورها در آن ضروری است تا سیاست های کلان کشور خود را مطرح و از آن دفاع کنند .

معاون وزیر ورزش خاطر نشان ساخت : ایران جزء ۴ ستاد مبارزه با دوپینگ برتر آسیاست بنابراین در این نشست حضورش از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با توجه به نقش کلیدی ایران و حضور موثر در برنامه های مبارزهای در بخش دوپینگ مقرر شده مسوولان حاضر دستاوردهای خود را دراین شست مطرح کنند .

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: دراین اجلاس گزارشی از عملکرد نادو ارائه خواهم کرد .


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.